Darkest Hour یک مد با تغییرات کامل برای بازی Hearts of Iron IV است. با شروع سال 1933، جهان هنوز از اثرات سقوط بازار وال استریت در سال 1929 درگیر است. با ظهور افراط گرایی در اروپا، به نظر می رسد صلح ناآرام که به جنگ بزرگ پایان داد در آستانه فروپاشی است و کشورهای جهان برای جایگاه خود در طلوع دنیای جدید رقابت می کنند.
نسخه 1.0 مد Darkest Hour، حاوی محتوایی برای هر هفت کشور اصلی (بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، اتحاد جماهیر شوروی، آلمان، ایتالیا، فرانسه و ژاپن) و همچنین محتوایی برای اتیوپی و لهستان است. محتوا در سال 1933 آغاز خواهد شد و تا پایان جنگ جهانی دوم ادامه خواهد داشت.
همچنین بسیاری از مسیرهای تاریخ جایگزین جالبی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، مانند ریاست جمهوری آلف لاندون و عملیات گروزا: حمله شوروی به آلمان!
سایر ویژگی های جدید مد Darkest Hour عبارتند از:
تاریخ شروع 1933
تشکیلات جدید ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی از لحاظ تاریخی دقیق
رهبری دوگانه
سیستم پارلمانی
سیستم پولی و مکانیک رکود بزرگ
یک نقشه کاملاً جدید با جزئیات بیشتر
ایدئولوژی ها و ایدئولوژی های فرعی جدید
نظرات (۱۶)
این ی آپدیت جدید داده برا ۱.۱۵ بی زحمت اونو بزارین
سلام، این ماد قابل اجرا روی جدید ترین نسخه ی بازی هست؟
آپدیت جدید برای نسخه ۱.۱۶ بازی اومده. بذاریدش
مود خیلی خوبیه با آلمان هیتلری تا ۱۹۴۳ رفتم جلو بدی مود اینه که تحریم ها و سیستم مالی سخت بازی کمر کشورهارو خورد میکنه
میگم لینک دانلودش کار نمیکنه این فیلترشکن میخواد؟؟؟
اگر میشه جواب بدیت چرا نمیتونم تمام تگ ها را فعال کنم بیشتر از ۱۰ تا نمیزاره