مد بازی Hearts Of Iron IVمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Pax Britannica: An Imperial Timeline برای بازی Hearts Of Iron IV

آپدیت 21 Apr سال 2022 هماهنگ با ورژن 1.11 و بالاتر

معرفی مد

برای بیش از یک قرن، امپراتوری بریتانیا بر نزدیک به یک میلیارد انسان، با تسلط بر هر اقیانوس و دارایی در هر قاره، حکومت کرده است. سلسله باستانی هابسبورگ بر اروپای مرکزی و فراتر از آن حکومت می‌کند، رومانوف‌ها دریای بالتیک تا اقیانوس آرام پیروزمندانه در اختیار دارند و تمام جهان زیر پرده یک قاره قرار دارد. قرار بود این راه باشد، سیاره‌ای که با نور تمدن اروپایی‌ها هدایت می‌شود. یک امپراتوری جهانی که هزار سال و بیشتر دوام بیاورد. اگر همه چیز به همین این سادگی بود.

قدرت پیشرفت‌های تسلا، رنسانس دوم را آغاز کرد، بزرگ‌ترین دوره پیشرفت فناوری از زمان انقلاب صنعتی. برق بی‌سیم چیزهای غیرقابل تصور را زنده کرد و جهان را به هم متصل کرد و برای مدتی به نظر می‌رسید رویای تسلا برای خوشبختی همه بشریت در دسترس است. با این حال، بشریت خود را لایق چنین اهداف بلندی نمی‌داند.

جنگ بزرگ که بین قدرت‌های امپراتوری و سلسله های بوربن لاتین به راه افتاد، جهان را از هم پاشید. پیشرفت‌هایی که زمانی به دنبال پایان دادن به نیاز مردم بودند به کابوس‌های غرق در خون تبدیل شدند. ژاپن ابتدایی دچار انقلاب و جنگ داخلی شد، اسپانیا به هرج و مرج فرو رفت و سلسله سیصد ساله بوربن سقوط کرد. دنیایی که از جنگ بیرون آمد، زخمی و آسیب دیده از جنگ بود، یک نسل کامل به دلیل جنگ تباه شد.

با طلوع سال نو در سال 1933، جهان وارد عصر جدیدی از عدم اطمینان می‌شود. فرانسه به دنبال بازپس‌گیری جایگاه خود به عنوان قدرت مسلط و قدرتمند اروپا است، در حالی که روسیه به خاطر پیروزی ناقص خود درگیر جزر و مد بدجنسی تلخ شده است. ژاپن جمهوری خواه از انزوا خارج می‌شود و آماده است تا موج انقلاب پان آسیایی را آزاد کند. در سراسر اقیانوس اطلس، کشورهای مشترک المنافع بیش از پیش خود را نشان می‌دهند و مانند روم گذشته، امپراتوری بریتانیا را تهدید می‌کنند.

مد Pax Britannica: An Imperial Timeline، یک مد علمی تخیلی برای بازی Hearts of Iron 4 است که این بازی را وارد دنیایی جدید و جذاب می‌کند. این مد که در پی یک انقلاب شکست خورده آمریکا اتفاق می‌افتد، بر تغییرات اساسی که در تاریخ جهان ایجاد می‌کند، تمرکز دارد که با موفقیت مفهوم برق بی‌سیم نیکولا تسلا ترکیب شده است. جهان هم آشنا و هم کاملاً بیگانه است و مد به دنبال کشف آن جهان و ارائه یک سبک منحصر به فرد در مقایسه با سایر مدهای موجود برای این بازی است.

این مد در حال حاضر حاوی محتوای کاملاً قابل بازی برای سه کشور زیر است:
– بریتانیا
– پادشاهی متحده آلمان
– فرانسه


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود مد Pax Britannica: An Imperial Timeline برای بازی Hearts Of Iron IV
دانلود بازی مد بازی را ندارید؟ برای دانلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد آپدیت 21 Apr سال 2022 ورژن 1.11.10
ورژن بازی هماهنگ با ورژن 1.11 و بالاتر
حجم 596 مگابایت

آموزش نصب مد

آموزش نصب مد های Hearts Of Iron IV 

مدی که دانلود کرده اید را در مسیر زیر کپی کنید. ( اگر پوشه مد نبود آن را بسازید )
C:\Users\*Username*\Documents\Paradox Interactive\Hearts of Iron IV\mod
بعد از آن لانچر بازی را اجرا کنید و از سربرگ مد، بروی مد کلیک کنید تا تیک آن زده شده و در بازی فعال شود.
اگر ورژن مد با ورژن بازی یک نبود از طریق این آموزش ورژن آن را تغییر دهید.
مد را به تنهایی اجرا کنید و دیگر مد ها را هنگام اجرا غیرفعال کنی

4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها