مقاله

بهترین بازی های اخیرا منتشر شده سبک RTS (قسمت دوم)

به قسمت دوم مقاله بهترین بازی های اخیرا منتشر شده سبک RTS خوش آمدید. در این پست به بهترین بازی های RTS که اخیرا منتشر شده اند می پردازیم و سعی کرده ایم با رعایت عدالت و پذیرفتن برتری بازی های قدیمی استراتژیک، این پست را بنویسیم.
اگر قسمت اول این پست را نخواندید به پست زیر مراجعه کنید:
بهترین بازی های منتشر شده سبک RTS (قسمت اول)


Company of Heroes 2: Ardennes Assault

Publisher: SEGA
Developer: Relic Entertainment

بعد از اینکه DLC Western Front Armies منتشر شد، سیستم جنگ و بالانس بازی تغییرات بسیاری کرد، این بازی خود را به یک بازی استراتژیک رقابتی لذت بخش تغییر داد و از استقبال خوبی برخوردار شد. با ساخت مراحل داستانی با نام Ardennes Assault campaign، شرکت Company Of Heroes 2 هم اکنون افتخار داشتن یکی از بهترین تجربیات تک نفره را در بازی استراتژی به دست آورده است.


Age of Empires 2: HD Edition

Publisher: Microsoft Game Studios
Developer: Hidden Path Entertainment

شاید الان سوال برای شما پیش آمده است که چرا یک بازی قدیمی در بین این بازی های جدید قرار گرفته است؟ زیرا AOE 2 قطعا جز یکی از بهترین بازی های استراتژیک تاریخ است و نسخه HD آن که سال 2013 منتشر شده است نیز باید در این لیست قرار بگیرد. Age of Empires 2 HD نشان دهنده یک کیفیت پایدار و مناسب بازی های RTS کلاسیک است. همچنین توجه داشته باشید که سه بسته الحاقی (The Forgotten، The African Kingdoms، Rise of the Rajas) منتشر شده نیز در این نسخه قرار گرفته اند تا تجربه کاملی را ارائه دهند.


StarCraft 2: Wings of Liberty

Publisher: Blizzard
Developer: Blizzard

StarCraft 2 یک بازی نامدار و آشنا در میان بازی های RTS است. عمده محبوبیت و معروفیت آن به دلیل مراحل داستانی بی نظیر بود که شما را ساعت ها درگیر داستان می کرد. اما به غیر از داستان بی نظیر، سبک Star Craft یک سبک استراتژیک خاص و زیبا در بازی های آنلاین بود. اما برای تجربه آن باید مبلغی بابت بازی پرداخت می کردید. روزی که این بازی در شبکه BattleNet رایگان شد و همه می توانستند آن را آنلاین تجربه کنند، آن روز تبدیل به یک روز خاص شد.


Total War: Rome 2

Publisher: SEGA
Developer: Creative Assembly

وقتی صحبت از بازی های استراتژیک به میدان می آید، نام سری بازی های Total War بر زبان ها می آید. یک RTS واقعی. شما بر همه چیز کنترل دارید، سرباز ها تماما تحت فرمان شما هستند و هر تاکتیکی که شما برای نبرد میچینید، تاثیر آن بر روی نبرد شما بسیار است. Rome 2 با تمام پستی بلندی هایی که داشت بالاخره توانست به تعادل برسد و جزو بهترین Total War در این سری تاریخی شود. همچنین با انتشار جدیدترین محتوای اضافه این بازی، Creative Assembly نیز به نحوی اعلام کرد که Rome 2 هنوز بهترین نسخه است و پشتیبانی از آن قطع نشده است.


Ashes of the Singularity: Escalation

Publisher: Stardock
Developer: Oxide Games

Ashes of the Singularity از سبک تخریب کامل پیروی می کند اما نوع جوخه بندی ها در بازی از روی سبک Company of Heroes ساخته شده است و علاوه بر آن نوع نبرد ها شباهت بسیاری هم به Command and Conquer 3 دارد. با اینکه این بازی از سبک های بسیاری الهام گرفته است اما توانسته تا میان آنها تعادل برقرار کند و در کنار گرافیک بسیار بالای آن، تجربه ای فراموش نشدنی را به بازیکنان منتقل کند.


قسمت دوم به پایان رسید.
امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها