آموزشآموزش حل مشکل

آموزش رفع اشکال ریپک های فیتگرل

برای دیگر رپیک ها هم صدق می کند

نام کاربری ویندوز شما باید فقط انگلیسی باشد (اعداد مجاز است)

بسیاری از بازی ها (به ویژه CODEX) به درستی روی حساب هایی با نمادهای غیر لاتینی کار نمی کنند. همچنین بسته های پیچیده می توانند از نرم افزارهای اضافی دیگری استفاده کنند که ممکن است هنگام اجرای در پوشه نام کاربری “ВАСЯ” خراب شود. بنابراین یکبار برای همیشه نام کاربری خود را تغییر دهید. یا بهتر است، یک کاربر جدید با نام لاتین در ویندوز ایجاد کنید و به طور کامل روی آن بروید. به این ترتیب نام پوشه خوب خواهد بود و تمامی نرم افزارهای فوق الذکر کار خواهند کرد.

آنتی ویروس را غیرفعال کنید

به احتمال زیاد شما حداقل یک آنتی ویروس فعال دارید. یا حتی دو، مانند پیش فرض Windows Defender + AVAST یا Malwarebytes یا چیز دیگری. در حین نصب بازی آنها را غیرفعال کنید. ( باعث خرابی در فایل های نصبی می شود ) آنتی ویروس ها همیشه از فایل ویروسی عبور می کنند و فایل های ایمن را ویروس تشخیص می دهند.

بهترین آنتی ویروس مغز شماست. نرم افزار مشکوک را بارگیری نکنید ، پیوست ها را در ایمیل خود باز نکنید، مرورگر خود را به روز کنید، Flash و Java را غیرفعال کنید. این شما را از 99٪ بدافزارهای احتمالی محافظت می کند.

UAC را در حداقل سطح تنظیم کنید (هرگز به آن اطلاع ندهید)

(UAC (User Access Control سیستم دیگری است که شما را از نرم افزارهای مشکوک محافظت می کند.

از گزینه 2 GB Memory Limit استفاده کنید

در نصب بازی های فشرده FitGirl رم را روی 2 گیگابایت محدود کنید. اگر دستگاه شما دارای 8 گیگابایت یا رم یا کمتر است  همیشه از آن استفاده کنید. رم 8 گیگابایتی امروزه مقدار بسیار کمی دارد که مرورگرها به تنهایی نیمی از این اندازه را می خورند.

نصب را با سازگاری ویندوز 7 اجرا کنید

اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید و در پرونده های از دست رفته یا مواردی از این قبیل خطا دارید، بر روی setup.exe راست کلیک کرده و در سربرگ Compatibility آن را بر روی ویندوز 7 تنظیم کنید و سپس از طریق Admin فایل نصبی را اجرا کنید.

ستاپ را در حالت ایمن اجرا کنید

بعضی از آنتی ویروس ها را نمی توان به طور کامل خاموش کرد و حتی وقتی فکر می کنید آنها را خاموش کردید، پرونده های لازم را حذف می کنند. بنابراین در این حالت وارد Safe Mod ویندوز شوید و دوباره شروع به نصب کنید.

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در درایو هدف را دارید

 پیام “عدم وجود فضای کافی در دیسک” را نادیده نگیرید و به آن توجه کنید همچنین توصیه می شود که درایوهایی تنها چند گیگ فضا دارند را برای نصب انتخاب نکنید. چرا که در حین نصب بیشتر از فضای ذکر شده جا میگیرد.

به هیچ عنوان بازی ها را در درایو C نصب کنید، همیشه یک درایو خاص را به C اختصاص دهید.

سیستم حقوقی ویندوز یک چیز پیچیده است. اگر یک مدیر مناسب در سیستم عامل خود نیستید ، ممکن است برخی از پوشه ها / درایوها برای حساب شما محدود باشند. بعضی اوقات بازی روی C: فقط در درایوهای دیگر قابل نصب نیست و گاهی برعکس فقط درایو سیستم. و البته ، از نصب بازی ها در پوشه های Program Files \ Program (x86) خودداری کنید. این پوشه معمولاً دارای محدودترین حقوق است.

پوشه Windows خود را برای unarc.dll بررسی کنید، در صورت وجود این فایل، آن را حذف کنید

فایل های نصبی FitGirl از unarc.dll سفارشی استفاده می کنند، با سایر unarc.dll سازگار نیستند، پس به امید رفع این خطا فایلی برای جایگزینی آن دانلود نکنید. به یاد داشته باشید که، انواع مختلفی از این خطاها وجود دارد و منظور آنها چیزهای مختلفی است. پس راه حل unarc.dll برای بقیه سازگار نیست.

مطابق این تصویر آنها را با دسترسی مناسب اجرا کنید.

دیگر ارور های رایج در نصب بازی های فشرده 

من نمی توانم setup.exe را اجرا کنم، گم شده است یا وقتی سعی می کنم آن را اجرا کنم هیچ اتفاقی نمی افتد!
Windows Defender / SmartScreen (یا نرم افزار آنتی ویروس مشابه، حتی مرورگر) آن را مسدود کرده است.

1. در حالی که فایل در دسکتاپ شما یا در یکی از پوشه ها قرار دارد، کلیک راست کرده و بر روی Properties کلیک کنید.

2. در زیر برگه General، بر روی دکمه Unblock کلیک کرده و روی آن ضربه بزنید و روی OK کلیک کنید.

توجه: اگر دکمه Unblock را مشاهده نکردید، قفل فایل از قبل باز شده است.

ارور رایج کاربران: It is not found any file specified for ISArcExtract

چهار دلیل احتمالی برای این خطای عمومی وجود دارد: ( دلایل بیشتری هم وجود داره که ذکر نمی کنیم )

فایل را خراب دانلود کرده اید و کامل دانلود نشده.

شما پوشه ای با نام عجیب و غریب برای مبدا نصب انتخاب کرده اید، مانند “C:\Users\علیخفن\Downloads\game\” استفاده می کنید. در چنین مواردی، setup.exe نمی توانید پرونده های BIN را ببینید و نمی توانید بازی را نصب کنید. setup.exe + همه پرونده های BIN را به مسیری کوتاه تر مانند “C: \ Repacks \ Game” منتقل کنید و نصب را از آنجا اجرا کنید.

شما آنتی ویروس یا ویندوز دفندر فعال دارید که از بازسازی فایل موقتی جلوگیری می کند و به همین دلیل نمی توان آن فایل را استخراج کرد. بنابراین، آنتی ویروس یا ویندوز دفندر را غیرفعال کنید و بازی را مجدد نصب کنید.

نصب سری نرم افزار های Visual C ++

حتما همه C ++ Redistributables را نصب کنید. از بسته All-in-One استفاده کنید یا آنها را جداگانه از سایت Microsoft دریافت کنید.

3.8 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

17 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها