رپورتاژ آگهی

سریع‌ترین راه افتتاح حساب پی پال در ایران

در ایران با گسترش استفاده از اینترنت، افراد بیش از پیش به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند به سادگی و با سرعت حساب اینترنتی خود را ایجاد و شارژ کنند. یکی از ابزارهای معروف برای ایجاد حساب اینترنتی، سرویس پی پال است که در سراسر جهان بیش از  ۲۰۰ میلیون کاربر دارد. اما در ایران، افتتاح حساب پی پال اغلب با مشکلاتی مواجه می‌شود. در این مقاله، راهکارهایی برای افتتاح سریع حساب پی پال در ایران ارائه خواهد شد.

سریع‌ترین راه افتتاح حساب پی پال در ایران

حساب پی پال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پی پال (PayPal) یکی از سیستم‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی است که در بیش‌تر کشورهای جهان فعالیت می‌کند. با استفاده از پی پال، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین پول را از حساب خود برداشت، ارسال و یا دریافت کنند و همچنین پرداخت‌های آنلاین را انجام دهند. همچنین شرکت‌ها و فروشگاه‌ها نیز می‌توانند با استفاده از پی پال، امکان پرداخت آنلاین را برای مشتریان‌شان فراهم کنند.

در حال حاضر پی پال یکی از بهترین و معتبرترین سیستم‌های پرداخت آنلاین جهان است که توانسته در سطح بین المللی محبوبیت بالایی پیدا کند و بسیاری از کاربران اینترنت از آن استفاده می‌کنند.

چالش‌های ‌کاربران ایران در استفاده از پی پال

کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، با مشکلات و محدودیت‌هایی در استفاده از پی پال مواجه می‌شوند.

با توجه به این تحریم‌ها، کاربران ایرانی نمی‌توانند با شماره موبایل یا ایمیل ایرانی خود، حساب کاربری پی پال را ایجاد کنند. برای دسترسی به حساب پی پال، باید از یک شماره موبایل یا ایمیل خارجی استفاده کنند.

پی پال نهایتا به صورت الکترونیکی و برای اطمینان از صحت و سلامت تراکنش، نیاز دارد کاربر محل زندگی خود را تایید کند. این موضوع برای ایرانیان مشکل آفرین است چرا که پی پال در ایران رسما فعال نیست.

آیا پی پال به بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی که درگاه پرداخت اینترنتی دارند، پول انتقال می‌دهد؟ پاسخ این سوال نیز منفی است. با توجه به تحریم‌ها، پی پال اجازه انتقال وجه به بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی را نمی‌دهد. بنابراین کاربران ایرانی نمی‌توانند پول خود را به حساب بانکی داخلی واریز کنند و به همین دلیل برخی از کاربران ایرانی برای انتقال پول از پی پال، از خدمات واسطه‌ای استفاده می‌کنند.

به دلیل تحریم‌ها، تعدادی از کالاها و خدماتی که ایرانیان می‌توانند از پی پال خریداری کنند، محدود شده است. برای مثال، ایرانیان نمی‌توانند برای خرید بلیط هواپیما از پی پال استفاده کنند.

پی پال برای بالا بردن سطح امنیت، محدودیت‌هایی روی مصرف کاربران خود اعمال می‌‌کند. برای نمونه، پی پال ممکن است به صورت دوره‌ای پول‌های حساب کاربر را بررسی کند و درصورتی که مشکوک شود، کاربر را به احراز هویت دعوت کند.

همچنین در صورتی که فعالیت اشتباهی مثل فعالیت مشکوک به تقلب را در حساب‌های کاربری تشخیص دهد، حساب کاربری او را بلافاصله مسدود می‌کند و پول موجود در حساب را نیز تا زمانی که مشخص نباشد، بازنشانی نمی‌کند.

حساب پی پال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سایت نوین پرداخت سریع‌ترین راه افتتاح حساب پی پال در ایران

با همه این اوصاف، کاربران ایرانی می‌توانند به کمک خدمات سایت‌ نوین پرداخت از خدمات پی پال استفاده کنند. شما می‌توانید از طریق یکی از راه‌های زیر از خدمات پی پال استفاده کنید.

سرویس پی‌پال سایت نوین پرداخت، سیستم پرداخت آنلاینی است که از طریق پلتفرم پرداخت پی پال، تراکنش‌های مالی کاربران ایرانی را امکان‌پذیر می‌کند. از جمله امکانات این سرویس می‌توان به قابلیت پذیرش پرداخت‌های کارت‌ بانکی، شارژ موبایل، پرداخت قبض و خرید ارز آنلاین اشاره کرد.

سرویس پی پال نوین پرداخت ویژه کسانی است که قصد دارند حساب پی پال خود یا دیگران را شارژ کنند. این سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن امکان شارژ حساب پی‌ پال را ممکن می‌سازد و این کار را توسط منابع مالی معتبر و قانونی انجام خواهد داد. همچنین نوین پرداخت از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است.

برای افتتاح حساب پی پال در ایران و شارژ آن با استفاده از خدمات سایت نوین پرداخت، ابتدا باید به سایت https://www.novinpardakht.com/  مراجعه کنید و در این سایت ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام، باید اطلاعات کارت بانکی می‌خواهید از آن برای شارژ حساب پی پال استفاده کنید را ثبت نمایید. سپس می‌توانید با استفاده از کارت بانکی خود، حساب پی پال را شارژ کنید.

همچنین شما می‌توانید به کمک نوین پرداخت یک حساب PayPal افتتاح کنید و از امکانات آن در تراکنش‌های خود بهره ببرید. برای این منظور نیز باید در ابتدا به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. سپس برای افتتاح حساب PayPal در صفحه حساب کاربری خود، گزینه « افتتاح حساب پی پال » را انتخاب کنید. پس از ایجاد حساب پی پال توسط کارشناسان نوین پرداخت، می‌توانید از آن در تراکنش‌های پرداختی خود استفاده کنید.

سایت نوین پرداخت سریع‌ترین راه افتتاح حساب پی پال در ایران

جمع بندی

با استفاده از افتتاح حساب و خرید پی پال در نوین پرداخت، شما می‌توانید تراکنش‌های خود را بسیار سریع و با سهولت بیش‌تری انجام دهید. همچنین می‌توانید از نگرانی‌های امنیتی در تراکنش‌های خود خلاص شوید. به علاوه این امکان را دارید که در تراکنش‌های بین‌المللی شرکت کنید و از فرصت‌های کسب و کار در سطح جهانی بهرمند شوید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها