مد بازی The Witcher 3: Wild Huntمعرفی و دانلود مد بازی های غیراستراتژیک

دانلود مد Vladimir UI برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt

آخرین ورژن منتشر شده

معرفی مد

Vladimir UI یک مد تازه منتشر شده برای ویچر 3 است که رابط کاربری بازی را مجددا طراحی و به صورت مد منتشر کرده است. هدف این مد زنده کردن دیدگاه ولادیمیر، کارمند سابق CDPR است.
این پروژه از اواخر سال 2018 آغاز شد و از آن زمان در حال توسعه و خاموش شدن است. این یک مسیر بسیار طولانی برای سازندگان آن بود که بسیاری هم از آن زمان تا به امروز روند توسعه مد را مشاهده می کردند.

این مد قطعا بدون مشکل نیست، اما سازندگان در حال حاضر کاملا از کار خود اطمینان دارند و برای آن زحمت بسیاری کشیده اند. آنها امیدوارند که شما بازیکنان عزیز از این مد نهایت لذت را ببرید و شاید این مد باعث شود که شما 100 ساعت دیگر به بازی The Witcher 3: Wild Hunt بپردازید.

هدف اصلی این مد ایجاد احساس جدید و بهتر برای UI و Hud است. در حالی که رابط کاربری Vanilla تمیز و کاربر پسند است، اما می تواند تا حدودی کسل کننده به نظر برسد. در حالی که همچنان بسیار عالی است، این طراحی مجدد این اشکال را برطرف کرده و این عوامل خسته کننده UI را با ویژگی های گرافیکی و هماهنگ با بازی جایگزین کرده است.

ویژگی های اصلی این حالت کاملاً واضح است:
یک منو و HUD کاملا جدید
نمادهای جدید برای باف و ویژگی های شخصیت
نقشه ها و نقشه های کوچک Mediaval جدید برای تمام مناطق 


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد Vladimir UI

دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد 28November 2020
ورژن بازی 1.31/1.32/GOTY edition
حجم 553 مگابایت

آموزش نصب مد

این مد دارای نصب خودکار است، فقط کافیست که آدرس محل نصب بازی را داده تا نصب مد به طور خودکار بر روی بازی انجام شود. برای اجرای مد نیاز به کار خاص دیگه ای نیست و بعد از نصب مد بر روی بازی به درستی اعمال شده و کار می کند. اگر دارای نصب خودکار نبود فقط کافیه که محتویات مد رو بریزید توی پوشه بازی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها