مد بازی S.T.A.L.K.E.Rمعرفی و دانلود مد بازی های غیراستراتژیک

دانلود مد S.T.A.L.K.E.R Lost Alpha برای بازی S.T.A.L.K.E.R

ورژن v1.4007

معرفی مد

آیا تا به حال رویای بازی کردن S.T.A.L.K.E.R قدیمی و فراموش شده را داشته‌اید؟

وقتی اولین S.T.A.L.K.E.R را منتشر کردند، از کار GSC (استودیو سازنده) متحیر شدیم. عکس‌های صفحه در سال 2002. طراحی قدیمی و فضای خیره کننده‌ای بود و ما چشم‌هایمان را باور نمی‌کردیم. بعداً در سال 2005 همه چیز تغییر کرد. آنها تقریباً تمام سطوح قدیمی را دوباره طراحی کردند. بعضی از آنها کوچکتر، ساده تر شدند (هنوز هم خوب بودند، اما متفاوت بودند)، و برخی از سطوح حذف شدند. پس از انتشار در سال 2007، ما بازی زیادی انجام دادیم و به سرعت متوجه شدیم که برخی مناطق از دست رفته‌اند. امروزه می‌توان گفت، با توجه به مطالب جمع آوری شده، فیلم ها و تصاویر فراموش شده، دید کاملی در مورد سطح قدیمی GSC داریم.

ما تصمیم گرفتیم آن مناطق خیره کننده را بازسازی کنیم، شاید آنها مانند گذشته نباشند، اما همه چیز را امتحان خواهیم کرد تا جلوه های زیبایی داشته باشند ، همانطور که همیشه می‌خواستیم آنها را ببینیم. در اوایل سال 2009، GSC ساخت سال 2004 را منتشر کرد که حاوی بسیاری از موارد قدیمی بود. ما از برخی از اشیا موجود در آن عنوان برای بازسازی سطح استفاده کردیم، اما آن‌ها را برای سلیقه خود تنظیم (و رفع اشکال) کردیم، همچنین سطح‌های ساخته خودمان را بیرون نریختیم. بنابراین انتظار دیدن Darkscape ،Dead City، کارخانه روستوک و برخی موارد دیگر را در مد Lost Alpha داشته باشید.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد S.T.A.L.K.E.R Lost Alpha

پارت 1 | پارت 2

دانلود بازی مد
جهت اجرا نیاز به بازی اصلی ندارد
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد  ورژن v1.4007
ورژن بازی v1.4007
حجم 7.2 گیگابایت

آموزش نصب مد

مد دارای فایل نصبی است، فایل‌ها را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج و بعد از آن بازی را نصب کنید. بعد از نصب بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها