مد بازی Victoria 3معرفی و دانلود مد

دانلود مد Master of Europe بازی Victoria 3

هماهنگ با ورژن 1.0.5 بازی

معرفی مد

چه اتفاقی می‌افتاد اگر ناپلئون در جنگ پیروز می‌شد؟

در سال 1812، پس از شکست‌های عظیم فرانسه در جنگ شبه جزیره و فروپاشی تقریباً قطعی قلمرو برادرش، ناپلئون بناپارت مجبور شد با بخشی از ارتش بزرگ خود وارد عمل شود. روسیه با مشاهده این تحول، تصمیم گرفت با پروس ائتلاف کند و به متحدان فرانسه در شرق حمله کند، بدون اینکه انتظار مقاومتی داشته باشد. با این حال، مارشال‌های ناپلئون توانستند ائتلاف را به اندازه‌ای متوقف کنند تا ناپلئون بازگردد، او همچنین به اتریش سرزمین های کرواسی را پیشنهاد کرد تا از طرف او وارد جنگ شود.

ناپلئون موفق شد پروس و روسیه را شکست دهد، اما ارتش او خسته شد و حمله به روسیه لغو شد، یک معاهده صلح به امضا رسید، پیمانی که اروپا را در نهایت برای مدت طولانی‌ای در صلح قرار داد. پس از اینکه بریتانیا خستگی متحدان فرانسه را دید و فهمید که نه او می‌تواند به سرزمین اصلی آن‌ها حمله کند و نه آن‌ها می‌توانند، تصمیم گرفت تا با فرانسه معاهده صلح ببندد.

اکنون ناپلئون و وارثش مرده‌اند، برادرش لوئیس تاج و تخت امپراتوری را به دست گرفت و علاوه بر تاج و تخت، آتش ناسیونالیسم و ​​رقابت‌های قدیمی که فرانسه هنوز باید با آن دست و پنجه نرم کند را نیز به ارث برد. آیا فرانسه قادر خواهد بود با این چالش‌ها مقابله کند و تاج و تخت خود را به عنوان ارباب اروپا حفظ کند؟


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود مد Master of Europe بازی Victoria 3
دانلود بازی مد بازی را ندارید؟ برای دانلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد آپدیت 15 نوامبر سال 2022
ورژن بازی هماهنگ با ورژن 1.0.5 بازی
حجم 90 مگابایت

آموزش نصب مد

نصب ماد در بازی Victoria 3 با دیگر بازی‌های استودیو پارادوکس متفاوت است. بر اساس آموزش زیر پیش برید:

(برای تماشای ویدیو آموزشی نیاز به هویج‌شکن دارید)

  1. به آدرس \Documents\Paradox Interactive\Victoria 3 بروید، سپس یک پوشه به نام mod ایجاد کنید و بعد ماد مورد نظر برای را در پوشه mod قرار دهید.
  2. پوشه دیگری در Documents\Paradox Interactive\Victoria 3 به نام workshop ایجاد کنید، سپس پوشه دیگری با عنوان دقیق صفحه استیم ماد ایجاد کنید و مشابه با مرحله اول، پوشه ماد را در آن قرار دهید. برای مثال اگر وارد صفحه استیم این ماد شوید، عنوان آن را می‌بینید که با حروف بزرگی نوشته شده: The Great Rework. شما باید همین عنوان را برای پوشه تازه‌ای که می‌خواهید در پوشه workshop بسازید، انتخاب کنید.
  3. لانچر بازی Victoria 3 را باز کنید و یک Playlist ایجاد کنید. این بخش دقیقا در همان منوی ورودی لانچر است که به کوچک در زیر گزینه Play قرار گرفته است.
  4. به گزینه playset بروید سپس روی “add more mods” کلیک کنید و ماد مورد نظر برای پخش را اضافه کنید. (باید ماد را در آنجا ببینید)
  5. بازی را راه اندازی کنید و از تجربه ماد لذت ببرید.
4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها