مد بازی Total War: Rome IIمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Hegemony – Greco-Persian Wars برای بازی Total War: Rome II

آپدیت تاریخ 25Feb, 2015

معرفی مد

این مد منسوخ شده و بر روی نسخه جدید روم 2 قابل اجرا نمی باشد، برای اجرای مد شما باید Total War: ROME II – Wrath of Sparta Campaign Pack را دارا باشید. با این حال اگر باز هم اجرا نشد راه حلی برای آن نداریم. تیم استراتژیک کلاب به هیچ عنوان اجرای قطعی این مد را تایید نمی کند، این مد صرفا به درخواست کاربران قرار گرفته.

یونان 480 قبل از میلاد. این مد جنگهای یونان و ایرانیان را به تصویر می کشد. تمرکز این مد بیشتر بر روی تمامی ایالت های یونان و ایران متمرکز است. در آستانه عصر طلایی خود، یونان با خطر روبرو بود. خشایارشاه، پادشاه پادشاهان و حاکم امپراتوری پارس که از رودخانه ایندوس تا سواحل دریای مدیترانه امتداد داشت، و از قفقاز تا اقیانوس هند بود، توجه خود را به سمت اروپاییان جلب کرده بود که جرات مقاومت در برابر خواست او را داشتند.

در ابتدا، خشایارشاه آمادگی ای لازم برای جنگ با یونان را نداشت. او شورشی را در مصر خرد کرد و یک شورای جنگ تشکیل داد تا مشخص شود که چه زمانی حمله خود را به یونان آغاز کند.

همانطور که میدانید خود داریوش در حال آماده سازی جنگ علیه یونانیان بود. خشایارشاه نتیجه گرفت که مرگ، او را از انجام هدف خود باز داشت. بنابراین خشایار شاه گفت: من به نمایندگی از او و به نفع همه مستعمراتم، تا زمانی که آتن را نگرفتم و آن را به آتش نکشیدم، به خاطر انتقام از جراحتی که یک بار آتنیان به من و پدرم انجام دادند، استراحت نخواهم کرد. اگر آتنی ها و همسایگان آنها را در Peloponnese خرد کنیم، باید امپراتوری پارس را گسترش دهیم.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود مد Hegemony – Greco-Persian Wars
دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد آخرین ورژن منتشر شده
ورژن بازی Wrath of Sparta Campaign Pack
حجم 133 مگابایت

آموزش نصب مد

آموزش نصب تمامی مد های سری Total War در پست زیر نوشته شده است.
آموزش نصب مدهای سری Total War

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها