دانلود بازی

دانلود بازی The Universim

ورژن v1.0.00.46017 + فشرده شده FitGirl

درباره بازی

نام بازی: The Universim
سبک بازی: Base Building
تاریخ انتشار بازی: 15Jun, 2021
سازنده: Crytivo
ناشر: Crytivo
نمره متا: – | استیم: 9


معرفی بازی The Universim

The Universim ساخته‌ی Crytivo یک بازی مستقل شبیه‌ساز God Game است که شما باید یک سیاره و تمدن واقع بر روی آن را به سمت پیشرفت هدایت کنید. در این بازی شما در نقش یک خدا هستید و سرنوشت تمدنی که بر روی سیاره‌ی شما سکونت دارد، کاملاً در دست شما است.

با قدرت چه کاری انجام خواهی داد؟

به عنوان یک خدا، شما نظارت کامل بر روی یک تمدن دارید و می‌توانید آن‌ها را تا عصرهای پیشرفته در بازی، هدایت کنید. شما می‌توانید به آن‌ها کمک‌های زیادی برای پیشرفتشان کنید و اشخاص بی ایمان را با انواع توانایی‌های خداگونه از بین ببرید! شما می‌توانید بلاهای طبیعی ایجاد کنید و با محیط سیاره به طور کامل تعامل داشته باشید. نژادی که تمدن شما را تشکیل داده‌اند، بسیار ضعیف و دست و پا چلفتی هستند و Nuggets نام دارند. آن‌ها نیازمند رهبری شما برای پیشرفت در علم و دانش هستند و بدون کمک شما نمی‌توانند تمدن خود را پیشرفت دهند.

اگر به آن‌ها به میزان کافی کمک کنید، این نژاد آن‌قدر قدرتمند خواهد شد که تاریخ از آن‌ها به عنوان قوی‌ترین سیاره‌ی دنیا یاد خواهد کرد. Nugget ها برای زنده ماندن نیاز به آب و غذا دارند که شما با فراهم کردن منابع کافی برای آن‌ها، می‌توانید کمک زیادی به پیشرفت این نژاد کنید. با گذشت زمان شما رفتارهای خاصی در Nugget ها را مشاهده می‌کنید که آن‌ها را تا حدی شبیه انسان‌ها می‌کند. این نژاد نیازهای خود را دارد و در مواقع سخت، تصمیم‌های خاصی را می‌گیرد که پویا بودن رفتار این موجودات باعث می‌شود تا شما انگیزه‌ی بیشتری برای کمک به آن‌ها پیدا کنید.

آیا می‌خواهی یک خدا باشی؟

محیط سیاره‌ی شما بسیار زیبا و دقیق طراحی شده است و کارهای Nugget ها تأثیر بسیار زیادی بر روی اکوسیستم می‌گذارد. ممکن است آن‌ها به قطع بی‌رویه‌ی درختان برای تولید چوب بپردازند که این مسئله باعث می‌شود تا اثر گلخانه‌ای شدیدی بر روی سیاره حکمرانی کند. از طرفی دیگر ممکن است آن‌ها به شکار بی‌رویه‌ی حیوانات و ماهی‌ها بپردازند که می‌تواند انقراض بسیاری از گونه‌ها را به دنبال داشته باشد. تصمیم اینکه این تمدن با استفاده از تمام منابع با سرعت بسیار زیادی پیشرفت کند یا اینکه پیشرفت آن‌ها کند اما کم ضرر برای محیط سیاره باشد، کاملاً دست شما است.

اگر شما به طبیعت سیاره اهمیت ندهید و نسبت به آن بی‌تفاوت باشید، طبیعت تمام خشونت خود را به تمدن شما نشان می‌دهد و با طوفان‌های نابودکننده یا زلزله‌های فوق‌العاده شدید، بقای تمدن شما را مورد خطر قرار می‌دهد. تغییرات فصلی به زیباترین شکل در سیاره‌ی بازی خود را نشان می‌دهد و اگر شما برای زمستان‌های سخت بازی منابع کافی جمع‌آوری نکرده باشید، تمدن شما ضربه‌ی بسیار شدیدی خواهد دید. تغییرات شب و روز نیز تأثیرات خود را دارد و باید در مقابل حمله‌ی حیوانات وحشی در شب، تمدن خود را به بهترین شکل آماده کنید.

اگر به دنبال کنترل کامل یک سیاره هستید و هدایت یک تمدن جدید برای شما جذاب است، The Universim یک تجربه‌ی ناب و متفاوت را در سبک God Game به شما ارائه می‌دهد و انتخابات زیادی را برای پیشرفت این تمدن را در مقابل شما قرار می‌دهد.


تصاویر بازی


دانلود بازی The Universim

دانلود بازی

دانلود بازی The Universim

آپدیت ها

ندارد

ترینر در انجمن سایت درخواست دهید
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

ورژن v1.0.00.46017 + فشرده شده FitGirl

حجم 2 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • OS: Windows 7 64 bit or Higher
    • Processor: 2.6 Ghz – 4 Cores Mid Range CPU or Higher
    • Memory: 12 GB RAM
    • Graphics: GTX 780/880M/960/1050Ti/1660/2060 or AMD R9 290 / RX 570. Intel Graphics not supported.
    • Storage: 20 GB available space
    • Sound Card: Duh!
RECOMMENDED:

    • OS: Windows 7 64 bit or Higher
    • Processor: 6 or 8+ Physical cores CPU @ 3.5GHz+
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: GTX 980/1070/2070/3060 or RX Vega 64/5700/6800 or better
    • Storage: 20 GB available space
    • Sound Card: Duh!
3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها