WarGameدانلود بازی موبایل

دانلود بازی موبایل World Conqueror 2

ورژن 1.3.8 مناسب برای اندروید 4.0 به بالا به همراه نسخه مد شده

درباره بازی

نام بازی: World Conqueror 2
سبک بازی: WarGame
تاریخ آخرین آپدیت: May 21, 2021
سازنده: EasyTech
اندروید مورد نیاز: 4.0 به بالا
قیمت در گوگل پلی: –
نمره متا: Google Play: – | AppStore: 4.1


معرفی بازی

World Conqueror 2 – فاتح جهان ۲ عنوان یک بازی در سبک استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی EasyTech برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. World Conqueror 2 دومین بازی از مجموعه بازی های پرطرفدار World Conqueror است که با بیش از 1.000.000 دانلود از سراسر نقاط جهان مورد استقبال بی نظیر گیمر ها قرار گرفته است. بنابراین اگر شما هم به بازی های استراتژیک خصوصاً آن دسته از بازی هایی که در مورد جنگ جهانی هستند علاقه دارید پیشنهاد می کنیم World Conqueror 2 را به هیچ عنوان از دست ندهید!

گیم پلی این بازی بسیار جذاب و لذت بخش است و می تواند برای ساعت ها سرگرم تان کند. خط داستانی بازی شما را وارد ماجرا های جنگ جهانی دوم می کند، جایی که باید به عنوان یک ژنرال ورزیده و با تجربه به میدان جنگ قدم بگذارید و سپاهیان خود را به جبهه های جنگ در خط مقدم بفرستید. شما می توانید با ژنرال های معروفی مثل گوردیان، رمل، پیتون، ژوکوو، نیمیتز، مک آرتور، یاماماتو، مانتگامری، و دی گاله بجنگید و با آنها مقابله کنید یا با آنها متحد شوید.

این تصمیم کاملاً به شما بستگی دارد اما باید به خاطر داشته باشید هر تصمیم شما می تواند نتیجه متفاوتی داشته باشد چراکه هر ژنرال تاکتیک ها و نیرو های منحصر به فرد خود را دارد و می تواند روند جنگ را به کلی تغییر دهد. به عنوان مثال پیتون و رمل بیشتر برای تانک های پنزر کورپس شناخته شده هستند، نیمیتز و یاماماتو بیشتر برای کریر های جنگنده شناخته شده هستند، و گورینگ و مک آرتور بیشتر برای ناوگان هوایی شناخته شده هستند.

منبع توضیحات: فارسروید


تصاویر بازی


Whoops! It looks like you forgot to specify an icon. بخش دانلود

دانلود بازی

دانلود بازی موبایل World Conqueror 2 برای اندروید

دانلود نسخه مد شده

پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی 1.3.8
اندروید مورد نیاز 4.0 به بالا
حجم 85 مگابایت
لینک ها  

آموزش نصب بازی

نصب این بازی ساده بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

4.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها