رپورتاژ آگهی

بازی کودکان در دندانپزشکی | تفاوت دندانپزشکی اطفال با سایر دندانپزشکی ها

برخلاف کلینیک های معمولی، یک کلینیک دندانپزشکی اطفال دارای یک محیط آرامبخش مخصوص برای کودکان ارائه می دهد. این مکان ها اغلب دارای دیوارهای رنگارنگ، اسباب بازی، محصولات کودکان و بسیاری موارد دیگر هستند. به محض اینکه کودک وارد چنین کلینیکی می شود، از تعداد چیزهایی که قرار است با آنها بازی کند شگفت زده می شود. این به طور خودکار می تواند استرس ترس کودکان از دندانپزشکی را هنگام مراجعه به دندانپزشکی کاهش می دهد.

images_1700313097_6558b809892a3.jpg

یکی دیگر از مزایای مراجعه به دندانپزشکی کودکان استقبال کارکنانی است که با کودکان مانند دوست شان رفتار می کنند. آنها آموزش دیده اند تا با کودکان به درستی رفتار کنند. کارکنان در حال حاضر درد و ترسی را که کودکان ممکن است در مورد این روش داشته باشند به حداقل می رساند. آنها با بچه ها بازی می کنند و صحبت می کنند تا از هر گونه درد و عصبیت که ممکن است رخ دهد بکاهند.

دندانپزشکان اطفال در درک کودکان و نحوه آرام کردن آنها در حین عمل دندانپزشکی تخصص دارند. آنها با کودک صحبت می کنند و او را آرام می کنند و از آنچه آنها را مضطرب می کند مراقبت می کنند. این دندانپزشکان برای بچه‌ها با لحنی دلپذیر صحبت می‌کنند که صمیمیت و ارتباط را نشان می‌دهد. ممکن است بچه ها بعد از یکبار مراجعه به چنین دندانپزشکی های هایی مشتاق ملاقات با بهترین دندانپزشکی کودکان باشند و دوست داشته باشند دوباره در آن محیط کودکانه قرار بگیرند.

یک دندانپزشک اطفال در زمینه بهداشت دهان و دندان نوزادان، کودکان نوپا، کودکان، نوجوانان و جوانان متخصص است. آنها در کار با دندان های در حال رشد مهارت دارند. یک دندانپزشک خوب کودکان می داند که چگونه هرگونه آسیبی که ممکن است رخ دهد، مانند افتادن دندان ها، پوسیدگی، و نحوه مراقبت کامل از سلامت دهان و دندان را درمان کند. آنها برای رسیدگی به مسائل مربوط به دندان های کودکان آموزش دیده اند و احتمال خطا را کاهش می دهند.

بردن فرزندتان نزد دندانپزشک اطفال یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید در مورد سلامت دهان و دندان او بگیرید. کودکان عموماً از پزشکان می ترسند. اما وقتی می بینند که دندانپزشک اطفال نیازهای دوران کودکی آنها را درک می کند، خوشحال می شوند دفعه بعد به دندانپزشکی مراجعه کنند

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها