Wargamesدانلود بازی
داغ

دانلود بازی Order of Battle: Allies Defiant

نسخه جدید Allies Defiant

درباره بازی

سبک بازی: wargame
تاریخ انتشار بازی: 13Nov, 2018
سازنده: The Artistocrats
ناشر: Slitherine Ltd
نمره متا: 81 | استیم: 8


معرفی بازی

Order of Battle: World War II یک بازی رویایی برای تمام طرفداران بازی های استراتژیک است! این بازی به سبک Wargame است و از روی بازی بسیار قدیمی Panzer General ساخته شده است و تمام اصل های کلاسیک سبک wargaem را هم رعایت کرده است. تمام نبرد های مهم و بزرگ جهان در این بازی گنجانده شده اند و شما باید انتخاب کنید که می خواهید در کدام جناج باشد، متفقین یا متحدین، انتخاب با شماست!
جدیدترین DLC این بازی Sandstorm نام دارد. در این سری از بازی ها برای اولین بار به شمال آفریقا می رود و شما باید به عنوان Erwin Rommel روباه صحرا معروف به فرماندهی نیروهای محور(Axis) در شمال آفریقا در بین سال های 1941 و 1943 بپردازید.
DLC تازه منتشر شده بازی با نام Endsieg داستانی متفاوت و جدید را به دنبال دارد، نبرد های این DLC یکی از بزرگرتین و بلندترین نبرد ها است، این بسته الحاقی شامل 16 سناریو است، داستان بازی درست بعد از نبرد Kursk آغاز می شود. پنج سناریو اول بر اساس اولین حمله تاریخی شوروی در Donbass در تابستان 1943 بود، بعد از این نبرد هم تهاجم استراتژیک به لنینگراد-نووگورود در اوایل سال 1944 آغاز شد. شکست قطعی ارتش سرخ در استالینگراد برای آنها به یک
پیروزی کامل در بازپسگیری شهر هایشان تبدیل شد.
در بخش دوم مبارزات،به سمت جبهه غرب می رویم، جایی که حمله متفقین به نرماندی یک جبهه جدید را باز کرده است. بعد از آن متفقین پیروز و شروع به آزادسازی می کنند شما نبرد های بزرگ Market-Garden، Aachen and the Huertgenwald و نبرد بزرگ Ardennes را تجربه خواهید کرد و باید شانس خود را برای پیروزی امتحان کنید.
Endsieg در سال های پایانی جنگ است، پس شاهد سلاح های قدرتمندی مانند تانک های Tiger II،  Jagdpanther tank destroyers و فایتر های Me-262 و همچنین چندین تخصص جدید ارائه می دهد. اما مراقب باشید، دشمن هم سلاح های مرگبار خودش را دارد!


تصاویر بازی

 

بخش دانلود

دانلود بازی

دانلود بازی Order of Battle: Allies Defiant

پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی آخرین نسخه منتشر شده + تمامی DLC های پیشین 
حجم 1.4 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

:Minimum

    • OS: XP, Vista, 7, 8, 10
    • Processor: Pentium 4 or equivalent
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: 512 Mb DirectX 11 video card with shader model 2.0
    • DirectX: Version 9.0c
    • Storage: 4256 MB available space
    • Sound Card: DirectX compatible sound card
4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها