Frostpunk
این بازی توسط 11bit studios از سال 2016 در دست توسعه قرار داشت و حال در 24 آپریل 2018 به انتشار آن رسیدیم. این بازی در سال 1886 جریان دارد. زمستانی کشنده تمام کره را فرا گرفته و باعث مرگ میلیون ها آدم شده است.
حال شما وظیفه دارید با احداث شهر هایی در زیرزمین های گرم از انسان های باقی مانده مراقبت کنید و نگذارید نسل انسان ها منقرض شود. سبک شهرسازی بازی همراه با ویژگی های بقا بازی را منحصر به فرد و جذاب کرده است.
از ویژگی های مهم بازی اهمیت تصمیمات شما در حین بازی است. شما هر تصمیمی که بگیرید بر آینده مردمان تحت فرمان خود اثر می گذارید. این بازی موفق شد تا متای عالی 87 را کسب کند. تجربه این بازی زیبا را از دست ندهید.
بسته الحاقی The Fall Of Winterhome
نسخه The Fall Of Winterhome یک بخش داستانی جدید به بازی اضافه می کند و همچنین این نسخه کامل تر از نسخه قبل بوده و ایرادات برطرف شده است.
بسته الحاقی The Rifts
نسخه The Rifts یک بخش داستانی جدید و یکسری ویژگی های جدید به بازی اضافه می کند.
بسته الحاقی The Last Autumn
بسته الحاقی جدید بازی یعنی The Last Autumn که همانطور که از نامش پیداست آخرین تابستان بازی یعنی قبل از شروع شدن زمستان همیشگی را به تصویر می کشد و این ویژگیست که این Dlc را نسبت به بقیه خاص تر می کند. در این Dlc جدید ما شاهد یک سناریو منحصر به فرد و یکسری تغییرات بزرگ در مکانیک بازی هستیم.
بسته الحاقی On the Edge:
به عنوان رهبر یک پایگاه تازه تاسیس – مستقر در نزدیکی انبار ارتش – منصوب شده اید و شما تحت امر نیو لندن هستید و موظفید تمام یافته های گرانبهای خود را به مقر اصلی منتقل کنید. در عین حال، شما باید به تحویل مواد غذایی کمیاب، تامین امینت آنان و قوانین اعمال شده توسط سرپرست خود عمل کنید. این یک تعادل ظریف برای حرکت است، هر تصمیم خطرات و مشکلات جدیدی را پیش روی شما قرار می دهد. اما به محض این که منبع غذایی جایگزین توسط پیشاهنگان شما کشف شود، می توانید به بقا با اعتماد به خود فکر کنید.
نظرات (۲۵)
چطور بنصبم؟
بعد از یه مدت بازی کردن بازی کرش میکنه و باید دوباره از اول آخرین save رو بازی کنم. راهکاری ندارین واسه حلش.
حداقل سیستم مورد نیاز رو هم دارم ولی نمیدونم چرا کرش میکنه
پارت یک به صورت فایل exe. هستش!
سلام من فایل رو و اکسترکت کردم ولی موقع نصب اول یه پیام میاد که نمیتونه دانلود کنه ولی اینترنت ام وصله قند شکن هم روشنه {سایفون}مشکل از کجاست؟
سلام من فایل رو و اکسترکت کردم ولی موقع نصب اول یه پیام میاد که نمیتونه دانلود کنه ولی اینترنت ام وصله مشکل از کجاست؟
سلام تمام دی اس سی ها موجوده؟