Managementدانلود بازی

دانلود بازی Farm Manager 2018

نسخه Codex به همراه تمامی آپدیت ها

درباره بازی

سبک بازی: Management
تاریخ انتشار بازی: 6Apr, 2018
سازنده: Cleversan Software
ناشر: PlayWay S.A.
نمره متا: 82 | استیم: 6


معرفی بازی

مزرعه خود را مدیریت کنید. بازاریابی و کسب و کار خود را رونق دهید، محصولات خود را ارزان تولید کنید و گران بفروشید. فرآیند کشت را کنترل کنید، بهترین کارکنان مزرعه را انتخاب کنید، مناسبترین تجهیزات مزرعه را خریداری کنید، حیوانات را رشد دهید و محصولات کشت شده را پردازش کنید.
حالیت های مختلف دوربین به شما اجازه می دهد تا با دقت مزرعه خود را زیرنظر داشته باشید. در تغییرات آب و هوایی و فصل های مختلف مزرعه خود را مدیریت کنید. به عنوان مثال در فصل بهار گلخانه بسازید تا فروش خوبی داشته باشید. با خرید ماشین آلات کشاورزی جدید به تولید محصولات سرعت دهید. چالش های همسایگان را قبول کنید تا ثابت کنید چه کسی بهتر است.
شما می خواهید فقط گندم بکارید؟ یا ترجیح می دهید تا باغی از سیب، توت فرنگی و یا خیار داشته باشید؟ در بازی Farm Manager 2018 شما می توانید بیش از 20 محصول مختلف را بکارید و رشد دهید. زمین مناسب را برای آنها انتخاب کنید، بکارید و سپس با ماشین آلات مختلف از آنها نگهداری کنید. رشد آنها را تماشا کنید تا زمان فروش و برداشت آنها برسد. خطرات همیشه گیاهان شما را تهدید می کند؛ خشکسالی، آفت و بیماری های گیاهی ممکن است کیفیت گیاهان شما را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را نابود کند.
در بازار ماشین آلات می توانید ماشین های جدید کشاورزی را خریداری کنید. تقریبا 40 ماشین در بازی وجود دارد. توجه داشته باشید که دستگاه های ارزانتر، کندتر هستند، مخصوصا وقتی که افراد بی تجربه را برای کار با آنها انتخاب می کنید. قبل از خرید اولین ماشین کشاورزی خود، یک گاراژ مناسب در مزرعه خود بسازید.
یک مزرعه واقعی فقط شامل زمین کشاورزی نیست. شما می توانید بیش از 40 ساختمان اعم از ساختمان های مزرعه، انبار، کارخانه و غیره را بسازید.
آیا آفت و خشکسالی محصولات شما را تحت تاثیر قرار داده است؟ شاید وقت آن است که در کارخانجات سرمایه گذاری کنید. انواع آبمیوه و غذای یخ زده تولید کنید. آیا شیر گوسفند، گاو یا بز تولید کرده اید؟ شاید وقت آن است که پنیر یا کره تولید کنید، مگر اینکه تصمیم بگیرید در مزرعه خود فرآورده های گوشتی تولید کنید.
کشت گیاهان کافی نیست؟ Farm Manager 2018 به شما اجازه می دهد تا حیوانات را پرورش دهید. از کوچکترین ها مانند زنبور، خرگوش و بوقلمون تا حیوانات بزرگتر مانند بز و گاو را نگهداری کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها مراقبان ماهر و غذای مناسب داشته باشند تا محصولات با کیفیت را برای شما تولید کنند و شروع به تولید تخم مرغ یا شیر کنید. هنگامی که حیوانات بیمار شدند، شما باید از دامپزشک کمک بگیرید تا بیماری به دیگر حیوانات سرایت نکند.
شرایط آب و هوایی مانند خشکی و باران در بازی تاثیر دارند و شما باید حواستان باشد تا قبل از اولین برف محصولات خود را جمع آوری کرده باشید. تغییرات آب و هوایی صحنه های زیبایی را در مزرعه شما تولید می کند، می توانید پس از یک روز کار طاقت فرسا، به گوشه ای از مزرعه خود رفته و از رنگین کمانی که پس از باران ایجاد شده است لذت ببرید.
Farm Manager 2018 به شما 3 حالت مختلف بازی پیشنهاد می کند. شما می توانید بخش داستانی، بخش سناریو که دارای 15 مرحله است و یا حالت آزاد را انتخاب کنید و به بازی مشغول شوید. بخش داستانی شما را با جنبه ها و ویژگی های مختلف بازی آشنا می کند و به شما روش مدیریت صحیح مزرعه را آموزش می دهد. سناریو ها به شما نشان می دهد چگونه با شرایط و وظایف خاص مقابله کنید. حالت آزاد به شما آزادی کامل می دهد تا با آموزش هایی که دیده اید، یک مزرعه موفق را پایه گذاری و مدیریت کنید.
بازی از بخش مد پشتیبانی می کند و بزودی شما می توانید مدهای جالبی را برای بازی دانلود کنید و یا خودتان به ساخت مد مشغول شوید.


تصاویر بازی


دانلود بازی

دانلود با لینک مستقیم | به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
نسخه Codex + به همراه آپدیت های 20180428، 20180416، 20180411 و 20180408
حجم: 2.07Gig


سیستم مورد نیاز

:Minimum

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7/8/10 (64-bit versions)
  • Processor: Intel i5-2400, AMD FX-8320
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: GTX 560 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 6 GB available space

:Recommended

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7/8/10 (64-bit versions)
  • Processor: Intel i7-2600K, AMD FX-8350
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GTX 970 4GB, AMD R9 290 4GB
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 6 GB available space
 
 
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها