جولیوس سزار می خواهد امپراطوری عظیم خود را گسترش دهد و آثار خود را در حومه سرسبز Gaul ها برپا کند!
Celtic Kings: Rage of War یکی از قدیمی ترین و در عین حال خاطره انگیز ترین بازی های استراتژیکی است که تا به حال بوده، این بازی توانسته با نمرات بسیار بالا از و دریافت جوایز بسیاری لقب بهترین بازی استراتژیک در همان دوره خود کسب کند، پیشنهاد می کنم حتما این بازی جذاب را تجربه کنید، بازی دارای دو حالت است، استراتژیک و ماجراجویی.
در حالت استراتژیک، شما به عنوان رومی ها یا گال ها در جهان بازی می کنید که مانور های تاکتیکی و استراتژیک، کلید پیروزی هستند. در حالت ماجراجویی، شما نقش لارکس را بازی می کنید و نبرد قبایل متخاصم را انجام می دهید که به روستا حمله کرده و همسرتان را کشته اند.
نظرات (۳)
in jozve zibaatarin va khafan tarin bazihaee bud ke bazi kardam (beghadri SKIRIMISHe in bazi) zibaast ke had nadaare) sakht va ziba
baazi ghadimiye ama fogholaadas
arezum in bud ke bazihaee nazire in bazi va American Conquest bishtar saakhte she…
shabihe AmericanConquest saakhtan… ama shabihe in bazi… na hichvaght xD
سلام مدی هم داره این بازی یا مپ قشنگی چیزی داره ورژن جدید نمیدونم یا فقط بازی هست