RTSدانلود بازی

دانلود بازی Warcraft III: Reign of Chaos

ورژن 1.21b با قابلیت آنلاین

درباره بازی

نام بازی: Warcraft III: Reign of Chaos
سبک بازی: Real-Time Strategy
تاریخ انتشار بازی: July 3, 2002
سازنده: Blizzard Entertainment
ناشر: Blizzard Entertainment
نمره متا: – | استیم: –


معرفی بازی Warcraft III: Reign of Chaos

شاید کمتر کسی باشد که نام وارکرفت را نشنیده باشد. بازی‌ای در سبک استراتژیک که شاید حجم زیادی از خاطرات گیمرهای قدیمی را به خود اختصاص داده است. شماره سوم این بازی با نام Warcraft 3 Reign of Chaos پس از موفقیت دو بازی قبلی و باهدف ادامه این سری موفق توسط استودیو Blizzard ساخته شد و برای اولین بار، گرافیک بازی سبکی سه‌بعدی به خود گرفت که پیشرفت بسیار قابل‌توجهی محسوب می‌شد. همچنین نژادهای جدیدی نیز مانند Night Elves و Undead نیز در کنار دو نژاد قدیمی بازی اضافه گردید تا تنوع گیم پلی را بیشتر از قبل کند.

داستان بازی کمی پس از وقایع نسخه دوم اتفاق می‌افتد. زمانی که فرقه‌ای به نام Burning Legion تلاش در تصرف دنیای بازی که Azeroth نام دارد و شما در قسمت تک‌نفره بازی با هر نژادی بخشی از این داستان را دنبال می‌کنید مثلاً در نقش Thrall برای نژاد Orc ها بازی خواهید کرد که باید مردمش را از سرزمین Azeroth که در حال از بین رفتن است فراری دهد و در شبه‌جزیره‌ای جدید مستقر شود، یا در نقش Arthas که یک پالادین و شاهزاده انسان‌ها است، به مبارزه علیه مردگان و بیماری‌ای که مردم سرزمین را اسیر خودکرده بپردازید. هر قسمت از داستان جذاب و روایتی هیجان‌انگیز دارد و لحظه‌هایی نفس‌گیر، پراسترس و غمگین را در بطن خود جای‌داده است که همچنان پس از گذشت سال‌ها تجربه آن می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

گیم‌پلی بازی

شما در نقشه‌هایی با سایزهای مختلف بازی خواهید کرد که هرکدام تم و شکل ظاهری منحصربه‌فردی دارد. در طول بازی باید منابع اصلی که شامل چوب و طلا هست را جمع‌آوری کرده و توسط آن ساختمان‌های جدید را در مقر خود بسازید و ارتش خود را گسترش دهید تا برای مبارزه آماده شوید. هر نیروی موجود در بازی در امری خاص مهارت دارد و نیروهای پیچیده‌تر، قابلیت‌های بیشتری نیز در کنار قدرت تهاجمی خوددارند که تنوع گیم پلی را بیشتر می‌کند؛ یعنی شما با یک بازی استراتژیک ساده سروکار ندارید چراکه کلاس‌های مختلفی از نیروهای تهاجمی و پشتیبانی در ارتش شما وجود دارند. همچنین نیرویی در کلاس قهرمان وجود دارد که قوی‌ترین مهره شما در نبرد است و تنها می‌توانید به یک تا حداکثر سه عدد از آن‌ها به‌طور هم‌زمان دسترسی داشته باشید. این قهرمان‌ها با گذر زمان قدرتمندتر می‌شوند و به قابلیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کنند و می‌توانند نقشی حیاتی در پیروزی شما در میدان نبرد را بازی کنند.


تصاویر بازی


دانلود بازی Warcraft III: Reign of Chaos

دانلود بازی

دانلود بازی Warcraft III: Reign of Chaos

آپدیت ها

ندارد

ترینر در انجمن سایت درخواست دهید
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

آخرین نسخه منتشر شده (1.21b) + قابلیت آنلاین

حجم 600 مگابایت

سیستم مورد نیاز

:MINIMUM

  • CPU: Pentium II or Athlon equivalent
  • CPU SPEED: 400 MHz
  • RAM: 128 MB
  • OS: Windows 98/ME/2000/XP
  • VIDEO CARD: 8 MB 3D Video Card with DirectX 8.1 support
  • SOUND CARD: Yes
  • FREE DISK SPACE: 550 MB
  • CD-ROM: 4X CD-ROM
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها