یک جنگ تمام عیار و سخت در انتظارتان است. هر 50 روز که بتوانید زنده بمانید پاداش می گیرید و هر یک سال پاداش ویژه اگر چه جنگ فقط مختص کشور شما نمی شود! تمام کشوران دنیا درگیر جنگ و خونریزی هستنند و التماس می کنند تا یک متحد ابر قدرت پیدا کنند تا بتوانند از این جنگ خلاص شوند، اما تمامی ابر قدرت ها درگیر جنگ با شما و جنگ داخلی هستنند! جنگ های داخلی دیگر کشور ها کار را برای شما آسان تر نمی کند، شما هم جزوی از آن ها هستید و باید با جنگ داخلی و جنگ و خونریزی دست و پنجه نرم کنید.
هر چقدر وقت بگذرد کشور ها قوی تر و قوی تر می شوند به طوری که کشور های ابر قدرت تجزیه می شوند و کشور هایی که هیچ کس به آن ها اهمیتی هم نمی دادند الان تبدیل به کشوری شده اند که قدرتمند ترین سرباز ها و تانک های ممکن را در دست دارد و هیچ کس جرعت نزدیک شدن به مرز آن را نخواهد داشت! آنقدر مورد حمله دریایی قرار می گیرید که داشتن یک کشتی تجاری بزرگ ترین دستاورد کشورتان خواهد بود!
آنقدر بمب باران می شوید که یک هواپیما برایتان مانند الماس خواهد بود! این است از مادی که بعد از یک سال بازی آرزوی
مرگ می کنید!
ویژگی های مد Survival شامل:
چالش های بسیار سرگرم کننده و سخت
تصادفی بودن تمام رویداد ها
اتفاق و حوادث بسیار غافلگیر کننده
خلاقیت و نوآوری در ماد
قابلیت استفاده در تمامی مد های دیگر
این مد توسط یک ایرانی عزیز با نام مستعار Matin Liuking ساخته شده است و در حال حاضر به طور اختصاصی در وب سایت استراتژیک کلاب منتشر شده و به زودی در استیم نیز منتشر خواهد شد. در صورتی که ایده ای یا نظری دارید، می توانید آن را از طریق راه های ارتباطی زیر برای ایشان منتقل کنید. همچنین تجربه خود را از این مد در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید، نظر شما بسیار برای سازنده عزیز مهم خواهد بود.
ایمیل: matinliuking@gmail.com
آی دی استیم:76561199093997905
آی دی تلگرام: @matinliuking
نظرات (۳۰)
خیلی مود باحالیه ولی بعضی وقتا باگ میخوره بعضی کشورا هیچیشون نمیشه یبار تا سال ۱۹۴۲ هنوز المان با هیچ کشوری وارد جنگ نشده بود
مود عالیی هست فقط بنظرم کشورایی که قوی هستند با چالشی با نام زامبی رو به رو بشوند مثلا شوروی و ژاپن و برزیل پتانسیل حملاتی با زامبی هارو دارند و
ناموصا دادا این خیلی مضخرف کرده که همش جنگه آخه اتحادیه اروپا به ایران چیکار دارع که اعلان جنگ میده
مود خیلی عالی هست، بالاخره از اون یکنواختی در اومد.
با مود هایی که فوکس تری رو افزایش میدن خیلی خوب میشه.
سلام چرا مود کار نمیکنه کاملا هم مطابق آموزش جلو رفتم مود مدرن و new way رو قبلاً ریختم درست بوده ولی هر کاری میکنم اینو نمیتونم داخل dowser میداد ایکونش ولی میرم داخل بازی اتفاقی نمیافتد اگر امکانش هست راهنمایی کنید که چکارش کنم و فایل مود فقط همین ۲۰۰کیلو بایت هست یا فایل مشکل داره ؟
بازی از یک نواختیی در اوردع