RTR یک مد جامع از تمامی ویژگی های جدید و عالی برای بازی است که می توان به گرافیک جدید و بالا، نیرو های جدید و ساختمان های جدید اشاره کرد که یک تجربه جدیدی در بازی برای شما خلق می کنند.
بازسازی مجدد گرافیک همیشه یکی از جنبه های سرگرم کننده برای نمایش در یک مد است. در این مد گرد و غبار ها واقع گرایانه تر شده اند، بازسازی پرچم ها و نماد ها و همچنین چند واحد جدید از جمله Equities Noble ایتالیایی و Phalangites نخبه Basilikon Agema.
پیشنهاد می کنم تجربه این مد را از دست ندهید!
نظرات (۸)
سلام. ابتدا مود را اکسترکت کنین و سپس فایل RTR را داخل فایل رم نسخه اسکندر کپی کنین و سپس از داخل فایل RTR فایل ROME TOTAL REAlism را اجرا و تنظیمات دلخواه رو بزنین و سپس رو لگو بازی بزنین و اجرا کنین از بازی لذت ببرین. با سپاس
سلام
روی خود نسخه اصلی روم توتا وار نصب میشه یا نه
سلام مود روی alexander نصب میشه؟ اگه نصب روی alexander هست چه ورژنی
سلام لینک مشکل داره در انتها
سلام توروخدا مود in:sai رو بزارید واقعا مود عالی هست ولی هیچ سایتی نزاشتش لطفا قرار بدید