عصر ویکتوریایی نام مادی برای بازی Mount and Blade Warband است که در بازه ی زمانی سالهای 1860-1890 میلادی جریان دارد, دورانی که رقابت میان قدرت های اروپایی برای دستیابی به سرزمین های جدید و گسترش مناطق تحت کنترلشان به اوج خود رسیده بود.
از جمله ویژگی های این ماد میتوان به حاضر بودن 33 فکشن تاریخی, دوربین استراتژیک, سیستم تشکیل گروهان مختلف و رهبری آنان در میدان نبرد و وجود شخصیت های تاریخی آن دوران اشاره کرد.
فکشن های حاضر در این ماد
1- امپراتوری بریتانیا
2- امپراتوری عثمانی
3- امپراتوری روسیه
4- امپراتوری اتریش
5- امپراتوری فرانسه
6- مستعمرات بریتانیا
7- پادشاهی پروس
8- پادشاهی هلند
9- پادشاهی بلژیک
10- پادشاهی دانمارک
11- پادشاهی سوئد
12- پادشاهی ایران
13- پادشاهی پرتغال
14- امپراتوری اسپانیا
15- سوئیس
16- پادشاهی ساردینیا
17- ایالات پاپی
18- پادشاهی ناپل
19- خدیو مصر
20- سلطان نشین مراکش
21- امارت تونس
22- امارت نجد
23- امارت شمار
24- سلطان نشین عمان
25- شاهزاده نشین صربستان
26- پادشاهی یونان
27- دوک نشین والاچیا
28- امارت افغانستان
29 خانات خیوه
30- امارت بخارا
31- پادشاهی باواریا
32- پادشاهی وورتمبرگ
33- پادشاهی هانوور
توجه: این مد در مرحله ی پیش از آلفا قرار دارد و بخش های زیادی از آن همچنان درست ساخت است.
نکاتی که باید توجه نمود
1- حالت پیشنهادی HDR mode در تنظیمات گرافیکی low میباشد.
2- برای استفاده از دوربین استراتژیک میتوانید از کلید u و برای دستور به دویدن یا راه رفتن سربازان از کلید ~ استفاده کنید.
3- نیروهای 12 فکشن تا کنون تکمیل شده اند.
4- از ورود به روستاها خودداری کنید چرا که ممکن است بازی شما کرش کند از آنجایی که هنوز دارای صحنه نمیباشند.
5- صحنه های قلعه ها در ورژن آلفا اضافه خواهند شد و در حال حاضر فقط شهرها دارای صحنه میباشند.
6- هوش مصنوعی در محاصره ها لازم به ارتقا و بهبود یافتن دارد.
7- در صورت توقف بازی در بخش لودینگ, سطح تنظیمات گرافیکی خود را کاهش دهید.
نظرات (۸)
حاجی من مد رو از تو لانچر اجرا میکنم ارور میده
دم آقای کاووسی گرم………….چه چیزی ساخته.
بی صبرانه منتظر ساختشم . تاریخ دقیق برای انتشارش نیس ؟؟