دانلود مد Ottomans Downfall

هماهنگ با ورژن 1.8 بازی

دانلود مد Ottomans Downfall
نمره استیم ورکشاپ:
مد برای بازی: Hearts Of Iron IV
تاریخ انتشار: -
آخرین بروزرسانی: -
حجم مد: 34 مگابایت
تعداد سابسکریپشن‌ها: -
مرجع دانلود و بررسی مد
آموزش نصب مد
دانلود مستقیم و نیم بها
دریافت آخرین آپدیت‌ها
اشتراک ارزان و به‌صرفه

درباره مد

دوران بازی در زمان جنگ جهانی اول دنبال می شود، و تاریخ شروع آن 1908 خواهد بود. مدی تاریخی در ارتباط با عثمانی با بیش از 60 رویداد تاریخی! امپراتوری عثمانی در حال سقوط است. ترکهای جوان انقلاب خود را علیه سلطان آغاز می کنند. چی کار می خوای بکنی؟ اعراب در خاورمیانه در حال قیام هستند و با عثمانی ها در شرق و جنوب می جنگند. ایتالیا برای گرفتن لیبی حمله می کند، کشورهای بالکان حمله می کنند تا عثمانی ها را از بالکان دور کند و کلی اتفاقات دیگر که شما تصمیم گیرنده نتیجه بعد آنان هستید.

امتیاز دهید
بدون امتیاز از 0 رأی
به اشتراک بگذارید

مدی که دانلود کرده اید را در مسیر زیر کپی کنید. ( اگر پوشه مد نبود آن را بسازید )
C:Users*Username*DocumentsParadox InteractiveHearts of Iron IVmod
بعد از آن لانچر بازی را اجرا کنید و از سربرگ مد، بروی مد کلیک کنید تا تیک آن زده شده و در بازی فعال شود.
اگر ورژن مد با ورژن بازی یک نبود از طریق این آموزش ورژن آن را تغییر دهید.
مد را به تنهایی اجرا کنید و دیگر مد ها را هنگام اجرا غیرفعال کنید.

نظرات (۹)

  • اموزش اسان تر هست برای مد

    این نظر مفید بود؟
  • ایا این مد برای ۱.۹.۱ هست؟ اگر نه خواهشا چند تا مد به غیر از RD56 و The stormمعرفی کنین ممنون

    این نظر مفید بود؟
  • با سلام من با روش شما نتونسام مود رو تو سربرگش پیدا کنم برای همین create mode رو زدم و با پوشه ای که با این گزینه سلخته شد. موارده دانلودی رو کپی کردم مود اجرل شد ولی در داخل بازی زمانی که گزینه استارت برای شروع بازی رو میزنم در انتهای نوار لود سبز رنگ میپره بیرون. چیکار کنم؟

    این نظر مفید بود؟
  • سلام من بازی hoi4 رو تازه به۱.۸اپدیت کردم و با اموزش توی سایت لانچر رو درست کردم اما نمیتونم مود ها رو تو لانچر بریزم چیکارباید کرد ی فولدر به نام mod درست کردم و توش مود رو ریختم اما توی لانچر پیداش نمیکنم مود رو کجا باید بریزم که تو لانچر بیاد اگه میشه راهنمایی کنید و ممنون از سایت خوبتون

    این نظر مفید بود؟
  • ورژن جدید چطور اجرا کنیم
    ۱.۹

    این نظر مفید بود؟

مدهای مشابه