مود درباره وقایع آغاز قرن چهارده ام می گوید. امپراتوری روم، گسترش امپراتوری عثمانی،
مبارزه برای میراث بوهمیا، جنگ برای سوریه، فتح لیتوانی، مبارزه شاهزادگان روسیه علیه گروه Golden Horde، تشکیل امپراتوری آزتک. همه اینها و موارد دیگر را در این مد قابل بازی و مشاهده خواهد بود.
نظرات (۱۱)
دوستان پیشنهادمیکنم برای اجرای راحت مود ها دوتا ورژن متفاوت ازبازی رو توی سیستم نصب کنید هرکدومم توی یک درایور جدا نصب کنید.صددرصد مود به یکی از ورژن هامیخوره
خواهشمندم از سایت استراتژیک کلاب من نخسه ۱.۱۰.۴این بازی رو دارم و این مد با این ورژن مثل اینکه سازگار نیست خواهشمندم که برای این نخسه همین مد را بزارند ❤️🙏ممنون بابت زحمت هایتان
اقا وسط لودینگ کرش میکنه و ارور میده
این مود برای ورژن ۱.۱۰.۴ میاد؟
ببخشید من این مود رو ریختم ورژن رو هم عوض کردم مسیر و کار ها را درست انجام دادم اما ارور لود مپ میده چیکار کنم؟
چرا کرش میکنه وسط لودینگ مراحلم درست انجام دادم؟