Generals Evolution بعد از گذشت 8 سال از انتشار Demo، سرانجام نسخه بتا آن منتشر شد!
هدف این مد بازسازی کامل Generals Zero Hour است که “بازی آنلاین بهتر، گیم پلی و ثبات بهتر گرافیک” را ارائه می دهد. Generals Evolution تمام واحدهای کلاسیک را که از نمونه اولیه به یاد می آوریم را حفظ کرده است، اما همچنین چند واحد جدید مانند Laser Paladin Bombcars Katyusha Armadillo Outpost و موارد دیگر را اضافه کرده است. نقشه های اضافی و جلوه های صوتی جدید نیز اضافه شده است.
تیم سازنده این مد بنا دارد س از کمی استراحت، شروع به حل مشکلات کنند و واحدهای اضافی و یک کمپین کوتاه تک نفره را به همراه چند ماموریت Co-op و AI بهتر به مد اضافه کنند.
Generals Evolution یک مد عالی برای C&C: Generals Red Alert 3 است که بازی محبوب و قدیمی Generals Zero Hour را بر روی Red Alert 3 به شکل جدید و جذاب تری ساخته است. نکته قابل توجه در این مد گرافیک بسیار بالا، نیرو های جدید و مپ های بیشتری را به بازی اضافه می کند، این مد برای کسانی که به بازی کردن Generals Zero Hour بر روی یک گرافیک بالاتر علاقه مند هستند توصیه می شود. در حال حاضر نسخه 0.1 بتا این عنوان در سال 2021 منتشر شده است.
نظرات (۱۵۱)
نصبش روی نسخه اورجینال خیلی آسونه. خیلی راحت بود. ولی پسر چقدر هنوز جای کار داره. از ژنرال اصلی بهتره ولی خیلی جای کار داره. بخصوص پیادهها مسخره طراحی شدن.
آموزش آنلاین بازی کردن در این پست گذاشته شده با نت ملی
https://strategicclub.ir/lan-games-internet-shutdown/
سلام. وقتی میخوایم لن بازی کنیم همه جز سرور از بازی میوفتن بیرون روی ۸۰% لودینگ، CDKey همه متفاوت هست و بازی همه سیستم ها کاملا سالمن
داداشا خدایی راه حلی واس نصب پیدا کردین کرک نمیشه اموزش ویدیویی هم الان نت نیست تو اپارت میزارین ؟
سلام من قبلا نصب کرده بودم RA3 رو ولی بازی و پاک کرده بودم الان میخوام دوباره نصب کنم کرک نمیشه . همچنان ارور میده ، راهکاری داره یا نه ؟؟؟؟ آموزش ماد بازی هم بزارید تو سایت داخلی که با نت ملی بالا بیاد .
سلام کسی تونسته این بازی بدون اینترنت بازی کنه؟