آموزشاموزش نصب مد

آموزش نصب مد Generals Evolution

در چهار مرحله ساده

بعد از گذشت 8 سال از انتشار Demo مد Generals Evolution اکنون نسخه 0.1 beta آن نیز منتشر شد، خبری که باعث شد خاطرات بسیاری دوباره زنده شود و بتوانند بازی خاطره انگیز Generals Zero Hour را اکنون باری دیگر در یک گرافیک بهتر و خیره کننده تر بازی کنند، این مد که بر روی موتور Red Alert 3 ساخته شده در این چند وقته اخیر بسیار صدا کرده و با قابلیت آنلاینی که دارد توانسته کلی بازیکن را مشغول به تجربه این مد کند.

در سایت متوجه شدم که خیلی از عزیزان در نصب و اجرای این مد مشکل دارند و موفق نشدند که این مد را تجربه کنند، من قصد دارم که در این آموزش به صورت مرحله به مرحله نصب و اجرای این مد را بر روی نسخه کرکی به شما آموزش بدم، امیدوارم که با کمک این آموزش دیگه مشکلی در تجربه این مد نداشته باشید.

مرحله اول: دانلود مد و بازی

در وب سایت هم مد قرار گرفته و هم بازی، خواهشی که از شما دارم اینه که حتما حتما بازی را از وب سایت ما دریافت کنید، اگر بازی را از سایت دیگری دریافت کردید و یا سیدی این بازی ار داشتید، من هیچ کمکی به شما نمی توانم بکنم.

دانلود بازی Command & Conquer: Red Alert 3

دانلود مد Generals Evolution

مرحله دوم: ایجاد پوشه Mods

بعد از نصب و اجرای بازی (حتما یکبار بازی را اجرا کنید) وارد Documents شوید، اگر پوشه ای به اسم Red Alert 3 نداشتید آن را بسازید، نام پوشه بسیار مهم است پس دقت کنید که دقیقا اسم پوشه Red Alert 3 باشد. بعد از اینکه پوشه را+ ساختید وارد بشید و یک پوشه Mods هم بسازید. وارد پوشه Mods بشید و یک فایل به اسم GenEvo بسازید.

مرحله سوم: انتقال فایل های مد به پوشه GenEvo

بعد از اینکه مد را از حالت فشرده خارج کردید، وارد پوشه مد و سپس GenEvo بشید.

من در تصویر بالا سه فایل مشخص کردم که شما باید فقط همین سه فایل را به پوشه GenEvo در Documents منتقل کنید.

C:\Users\xxx\Documents\Red Alert 3\Mods\GenEvo

متاسفانه امکان اجرای مد از طریق لانچر خود مد برای نسخه کرکی موجود نیست، پس تلاش بیهوده نکنید.

مرحله چهارم: ورود به Control Centre در Red Alert 3

من آموزش این موضوع را در پست جدایی قبلا نوشتم و بازم لینکشو میزارم اما اگر همین آموزش کوتاه این مرحله رو بخونید نیازی به این آموزش نیست.

آموزش نصب مد های Command and Conquer: Red Alert 3

وارد پوشه بازی بشید و از RA3 یک شورتکات ایجاد کنید، بر روی شورتکات راست کلیک کنید و مانند تصویر زیر عمل کنید:

در بخش Target، بعد از exe” یک Space بزنید و سپس ui- را وارد کنید، Apply و در نهایت Ok کنید. حالا بازی را از طریق شورتکات اجرا کنید.

باید با این تصویر رو به رو بشید که همانطور که میبینید Game Browser هم موجوده، بر روی Game Browser کلیک کنید.

همانطور که می بینید، GenEvo به لیست مدهای من اضافه شده و اکنون شما فقط کافیه اون رو انتخاب و بر روی Launch Game کلیک کنید، بعد از کمی صبر بازی اجرا میشه.

پایان! اکنون مد به راحتی بر روی بازی اجرا میشه و شما می تونید از تجربه این مد نهایت لذت را ببرید. همچنین این مد را میشه آنلاین بازی کرد که من آموزش آن را در پست جداگانه ای قرار خواهم داد.

4 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

43 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها