زمانی که یک بازی استراتژیک جدید رونمایی می شود قلب من تند تند می زند، چرا که این سبک در یک مکان عجیب و غریب است، مکانی که کسی به آن توجه نمی کند. StarCraft 2 که بیش از 8 سال از انتشار آن می گذرد همچنان پرچم بازی های استراتژیک رو بالا برده و هر بار هم سخت و سخت می شه ( بخش آنلاین مد نظر هست )
اما Dawn of War 3 زمانی که اومد همه فکر می کردن که آمادست تا با کمپین محشرش ساعت ها مارو سرگرم کنه اما اینطور نشد و این بازی به یکی از ناامید کننده ترین سری های Dawn of War تبدیل شد. دیگر بازی های RTS مثل Grey Goo و Deserts Kharak در زمان انتشار بسیار امیدوارانه بودند، به ویژه بازی دومی. اما در حال حاضر افراد نسخه قدیمی و بازسازی شده Homeworld به نسخه جدید آن ترجیح می دهند!
بنابراین بر اساس اطلاعات و این گیم پلی میتونیم بگیم که Iron Harvest بسیار امیدوارانه تر است. محیط های ویرانگر، تانک های رباتی، اهداف و سیستم پوشش و …. همگی مرا یاد بازی کمپانی قهرمانان می اندزاد. امید است که این بازی بتواند موفق عمل کند.
نظرات (۰)
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را به اشتراک میگذارید!