RTSدانلود بازی

دانلود بازی Command & Conquer 3: Kane’s Wrath

همراه با نسخه Tiberium Wars

درباره بازی

نام بازی: Command & Conquer 3: Kane’s Wrath
سبک بازی: Real-Time Strategy
تاریخ انتشار بازی: March 24, 2008
سازنده: Electronic Arts
ناشر: Electronic Arts
نمره متا: 77 | استیم: 9


معرفی بازی Command & Conquer 3: Kane’s Wrath

ابتدا این بازی در سال 2007 با نام Tiberium Wars منتشر شد و توانست امتیاز های زیادی را از منتقدان دریافت کنید، سرانجام در سال 2008 دومین سری آن با نام Kane’s Wrath منتشر گشت که در ادامه داستان سری قبلی خود بود و تغییر چندانی در آن ایجاد نشده بود. سبک بازی RTS است و شما با ساخت مراکز نظامی و جمع آوری منابع، ارتش عظیم خود را تشکیل دهید. داستان بازی از تولد تازه انجمن برادری Nod بعد از جنگ دوم تیبریوم تا درگیری عظیم جنگ سوم تیبریوم دنبال می شود. این داستان از طریق مجموعه جدیدی از فیلم های زنده با کیفیت بالا ارائه می شود که در آن بازیگران مشهور از جمله جو کوکان، بازیگر رهبر مردمی اخوان نو، همراه با استعدادهای جدید ناتاشا هنسترج و کارل لمبلی، کارگردانی می شود.

اگر شما به هنگام انجام این بازی احساس تکراری بودن کردید هرگز خود را سرزنش ننمایید.نسخه Tiberium Wars  به خوبی توانست انتظار بازیکنان را برآورده نماید چرا که در آن 13 مرحله انفرادی جدید , 6 نیروی جدید و محیطی تازه و جذاب وجود داشت.اما باید گفت نسخه جدید یعنی Kane’s Wrath تفاوت هایی نسبت به نسخه پیشین داشته است اما کاملا شبیه و نزدیک به همان نسخه قبل است و زیاد نکته جدید را دربر ندارد.برای تصور کردن این نسخه باید نمای 3D را با نمای 2D , ویدئوها و دمو های زیبا و سینمایی را با ویدئو هایی کیفیت پایین و گیم پلی تازه و با طراوت را با گیم پلی کاملا شبیه به نسخه های پیشین جایگزین کنید.

این نسخه تقریبا از استاندارد های سری برخوردار است.روند بازی به صورت Real-time و بسیار سریع پیش می رود که در این بین دمو ها و میان پرده هایی نیز وجود خواهد داشت.در این میان پرده های سینمایی , Joe Kucan  بعنوان  Kane یعنی همان سرپرست گروه برادری Nod حاضر می شود . به علت expansion بودن این نسخه در دیگر قسمت های بازی تنوع و گستردگی چندانی مشاهده نمی شود , اما به دلیل حضور Carl Lumbly و Natasha Henstridge بعنوان ستوان های مخصوص Kane این نسخه هنوز هم قابل احترام و جالب است.این دو ستوان و نایب دستور کاری کاملا جدا از هم دارند.

همچنین ببینید: بیوگرافی Kane: یک داستان از Command Conquer


تصاویر بازی


دانلود بازی Command & Conquer 3: Kane’s Wrath

دانلود بازی

دانلود بازی Command & Conquer 3: Kane’s Wrath

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3 | پارت 4 | پارت 5

آپدیت ها

دانلود ترینر Command & Conquer 3: Kane’s Wrath

ترینر در انجمن سایت درخواست دهید
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

آخرین نسخه منتشر شده + تمامی‌محتویات اضافه بازی (DLC+Update) + همراه با Tiberium Wars

حجم 8.5 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

  • OS: Windows XP/Vista (64-bit not supported)
  • Processor: 2GHz (2.2GHz Vista)
  • Memory: 512 MB (1GB Vista)
  • Graphics: nVIDIA GeForce 4, ATI Radeon 8500 or greater (ATI Radeon 9200 and 9250 PCI, nVIDIA Geforce 4 MX cards not supported.); for Vista NVIDIA GeForce 6100 or ATI Radeon 9500 or greater
  • DirectX®: DirectX 9.0 compatible
  • Hard Drive: 6GB of free space
  • Sound: DirectX 9.0 compatible
4.2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

36 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها