RPGTBSدانلود بازی

دانلود بازی Might & Magic: Heroes VII

نسخه فشرده Fitgirl ورژن v2.2.1 به همراه تمام DLC ها

درباره بازی

نام بازی: Might & Magic: Heroes VII

سبک بازی: Turn-Based Strategy, RPG

تاریخ انتشار بازی: 29Sep, 2015

سازنده: Limbic Entertainment

ناشر: Ubisoft

نمره متا: 67 | استیم: 60


معرفی بازی Might & Magic: Heroes VII

بازی Might & Magic Heroes VII یک بازی استراتژی مبتنی بر زمان و بخشی دیگر از سری با همین نام است که بازیکنان مانند قسمت‌های قبلی، رهبرانی را با توانایی سحرآمیز کنترل کرده و به آن‌ها “قهرمانان” می‌گویند. قهرمانان و ارتش‌هایشان با مخالفان جنگیده، دنیای اطرافشان را کاوش و تسخیر می‌کنند. اقتصاد خود را توسعه داده و مدیریت می‌نمایند. شما در نقش یکی از قهرمانان می‌توانید، ارتش‌های موجودات افسانه‌ای را با صدها توانایی در نبرد هدایت کنید و یا آثار باستانی قدرتمند بسازید. این مجموعه شامل داستان مستقل از قسمت‌های گذشته، یک سری از مبارزات گوناگون و دارای حالت چند نفره است.

گیم‌پلی بازی تاکتیک‌های مشابهی را که در سری Heroes of Might and Magic وجود دارد، تکرار نموده که استراتژی در آن بسیار کلیدی است زیرا نبردها در یک تخته شطرنج مانند صورت می‌گیرد که در آن هر بازیکن یک بخش از کل سرزمین را کنترل می‌کند. نبرد شامل گیم‌پلی مبتنی بر نوبت است که در آن هر موجودی فرصتی برای حرکت دارد. نبرد زمانی به پایان می‌رسد که تمام نفرات یک طرف کشته شده‌اند یا طرفین، توافق آتش بس می‌کنند. بازی در طی نوبت هر بازیکن، ساختن یا به‌روزرسانی قلعه اصلی، امکان گسترش بیش‌تر روی نقشه و هم‌چنین جذب ارتش را فراهم می‌کند. بازیکنان “قهرمانان” خود را در نقشه حرکت داده، منابع و تجهیزاتی را جمع‌آوری می‌کنند که بعداً مزایای فراوانی برای آن‌ها فراهم می‌نماید. با گسترش قلمرو و گرفتن شهرهای دشمن، بازیکن می‌تواند ارتش بزرگ‌تری بسازد. تنها زمانی بازیکن پیروز نهایی است که تمامی جناح‌ها و سایر بازیکنان را شکست داده باشد. این بازی شامل یک بخش داستانی شبیه به نسخه‌های قبلی است که ماجراجویی‌های مختلف شخصیت‌های اصلی را روایت می‌کند. قابلیت چند نفره و حالت آنلاین، این امکان را به بازیکن داده تا در برابر سایر بازیکنان بازی کند.

این بازی توسط استودیوی آلمانی Limbic Entertainment در سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز ساخته و عرضه شده است. بازگشتی پیروزمندانه به ذات اصلی یک بازی استراتژی مبتنی بر زمان را برای شما رقم می‌زند. به کمک آن، در یک دنیای فانتزی خیالی با روایت داستانی قوی و پس‌زمینه‌ی سبک نقش‌آفرینی، به سفری می‌روید که هرگز فراموش نخواهید کرد! در سال 2016، دو بسته محتوای اضافی با نام‌های Lost Tales of Axeoth و Trial by Fire برای بازی منتشر شد که شامل دو حالت داستانی و چند جناح جدید (قلعه) به همراه پیشرفت قابل ملاحظه‌ی گیم‌پلی، در دسترس همه دارندگان بازی اصلی قرار گرفت. با این حال، خود این بسته‌ها به صورت مستقل قابل خریداری هستند. بازی پس از انتشار، نقدهای متفاوتی دریافت کرد و اکثرا نمرات خوبی در سایت‌ها ثبت نمود. بیش‌تر منتقدان آن را دنباله‌ای وفادار به سری خود و قسمت‌های قبلی دانسته‌اند که قادر به رقابت با دیگر بازی‌های قدیمی و جدید این سبک، مانند Grand Ages و Conan Unconquered نیز است.


 تصاویر بازی


دانلود بازی Might & Magic: Heroes VII

دانلود بازی

دانلود بازی Might & Magic: Heroes VII

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3

آپدیت ها

آپدیتی منتشر نشده است

ترینر
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی نسخه فشرده Fitgirl

ورژن v2.2.1 به همراه تمام DLC ها

حجم 9.9 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • OS *: Windows 8/8.1 (64bit only)
    • Processor: Intel Core i5 660 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: nVidia GeForce GTX460 or AMD Radeon HD5850 (1024 MB VRAM)
    • Additional Notes: Game contains Denuvo (https://www.denuvo.com/) anti-tamper technology. Originally released for Windows 7, the game can be played on Windows 10 and Windows 11 OS
RECOMMENDED:

    • OS *: Windows 8/8.1 (64bit only)
    • Processor: Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6100 @ 3.3 GHz
    • Memory: 6 GB RAM
    • Graphics: nVidia GeForce GTX670 or AMD Radeon HD7870 (2048 MB VRAM)
    • Additional Notes: Game contains Denuvo (https://www.denuvo.com/) anti-tamper technology. Originally released for Windows 7, the game can be played on Windows 10 and Windows 11 OS
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها