RTSبررسیدانلود بازی
داغ

دانلود بازی Freeman: Guerrilla Warfare

نسخه جدید 1.4

درباره بازی

سبک بازی: Fps, Rpg, Rts (!)
تاریخ انتشار بازی: February 1, 2018
سازنده: KK Game Studio
ناشر: KK Game Studio
نمره متا: – | استیم: 9


معرفی بازی

بازی Mount & Blade Warband یکی از بازی هایی بود که توانست سبک استراتژیک و نقش آفرینی را به بهترین وجه در قسمت آفلاین خود پیاده سازی کند. هرکس که این بازی را تجربه کرده باشد نمی تواند منکر این قضیه باشد که سازندگان این بازی واقعا ایده های جالبی را برای بخش آفلاین بازی در نظر داشته اند. این پیاده سازی به نحوی خوب بوده است که در سال 2018، شاهد یک بازی Indie هستیم که اساس کار خود را بر پایه استراتژی Mount & blade گذاشته است.

نام این بازی، Freeman: Guerrilla Warfare است. این بازی با الهام از گیم پلی Mount & Blade و با تغییرات و بهبود های زیادی ساخت را شروع کرد. البته این بازی هنوز در مرحله Early Access به سر می برد، ولی سرعت پیشرفت بازی خوب است و احتمالا امسال بازی عرضه کامل شود. در زیر، توضیحات سازنده پیرامون گیم پلی بازی را می توانید مطالعه کنید؛
بازی Freeman: Guerrilla Warfare، پیرامون گروه های مختلف نظامی مانند تروریست ها و شبه نظامی ها است که هرکدام می خواهند بر دنیا حکومت کنند. این بازی شما را در نقش یک رهبر قرار می دهد: با حداقل دارایی و نیرو شروع کنید، به دنبال پول بروید، به جنگ علیه نیروهای دشمن بروید و آنان را با استراتژی های منحصر به فرد و هوشمندانه خود به خاک و خون بکشید و در نهایت جهان را به زانو درآورید. بازی بالانس خارق العاده ای را برای بازی های شوتر فراهم کرده است. شما در این بازی به راحتی می توانید هم یک بازی شوتر تاکتیکی، و هم یک بازی استراتژیک را تجربه کنید.

سیستم مبارزات بازی خلاقانه است و توانسته به خوبی میان حالت اول شخص جنگی و حالت تاکتیکی استراتژیک رابطه برقرار کند. جایگاه نیروهای خود را مشخص کنید، تاکتیک حمله را به سربازان گوشزد کنید، فرمانده ای عملیات را به دست بگیرید و در حالت اول شخص به نبرد مشغول شوید.
ویژگی های بازی:
– سبک شوتر اول شخص، سندباکس استراتژیک را ملاقات می کند!
با تقریبا هیچ چیز کار خود را شروع کنید. شما باید پول بدست بیاورید، سربازان استخدام کنید، روستا ها را غارت کنید، با راهزنان و ترورست ها مبارزه کنید و جهان را تسخیر کنید. این بازی ترکیبی از چالش های شوتر و تاکتیک های استراتژیک است.
– شوتر و استراتژیک همزمان
سیستم مبارزات منحصر به فرد را تجربه کنید. مبارزاتی که استراتژیک همزمان و شوتر را با هم ترکیب کرده است. شما باید در نبرد ها، پوشش برای سربازان خود، مهمات، نحوه حمله و استراتژی کلی حمله را مشخص کنید و در نهایت خودتان لباس رزم پوشیده و به میدان نبرد بروید.
– شبیه ساز طبیعی نبرد
بازی تمرکز زیادی بر روی واقعیت دارد. کشتن 100 دشمن تنها با یک کلت امکان پذیر نیست. شما با هوش مصنوعی پیشرفته ای باید مقابله کنید که توانایی آن را دارد تا در شرایط مختلف، استراتژی خود را عوض کند. مانند ضدحمله، دفاع و حتی عقب نشینی جعلی! شما تقریبا چیزی که در واقعیت وجود دارد را تجربه می کنید و به چالش کشیده می شوید. تنها تاکتیک ها، امکانات و هوش شما می توانید پیروزی را به ارمقان بیاورد. آیا آماده هستید؟
– تکراری نشدنی
اتفاقات تصادفی، نبردهای شما را چالش برانگیز و جذاب خواهند کرد. هیچ گیم پلی خطی ای در بازی وجود ندارد: شما آزادی کامل را دارید تا داستان بازی را بسازید، اینکه با چه کسی بجنگید، چه تجهیزات و نیروهایی را داشته باشید و اینکه چگونه دنیا را تسخیر کنید همه به شما بستگی دارد.

همانطور که خواندید، می توانیم بدون اغراق این بازی را یک انقلاب در سبک شوتر بخوانیم! بازی ای که اگر موفق شود، در آینده شبیه این سبک را زیاد خواهیم دید. تجربه این بازی را از دست ندهید!


تصاویر بازی


 بخش دانلود

دانلود بازی

دانلود بازی Freeman: Guerrilla Warfare

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3

پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در انجمن راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی نسخه 1.4
حجم 5.7 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

:Minimum

  • OS: Windows 7
  • Processor: Intel Core i5 3210M CPU
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: 4 GB VRAM
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 6 GB available space

:Recommended

      • OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
      • Processor: Intel Core i7 4790k CPU
      • Memory: 16 GB RAM
      • Graphics: Geforce GTX 970 or AMD Radeon R9 290
      • DirectX: Version 12
      • Storage: 6 GB available space
 
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

29 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها