Battle for Middle-earth IIمعرفی و دانلود مد

دانلود مد The Ridder Clan برای بازی Battle for Middle-earth II

ورژن 3.01

معرفی مد

Ridder Clan Mod یک مد برای Battle for Middle-earth II است که هدف اصلی آن وارد کردن دنیای سه گانه ارباب حلقه ها در بازی و همزمان با آن، وارد کردن ایده های خود سازنده به بازی است. Ridder Clan بسیار در میان بازیکنان ارباب حلقه ها محبوب است و بیش از 8 سال است که در توسعه است و همچنان توسط کاربران مورد حمایت و دنبال می شود و تا به امروز ساخت این مد متوقف نشده و همچنان در حال توسعه است.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد The Ridder Clan

دانلود بازی مد
دانلود بازی Battle for Middle-earth II
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد 3.01
ورژن بازی آخرین نسخه کرک شده
حجم 721 مگابایت

آموزش نصب مد

-فایل را از حالت فشرده خارج کرده و در هر کجا که مناسب می دانید قرار دهید، به هیچ عنوان فایل های مد را جایگزین فایل های پوشه بازی نکنید!!!
-در پوشه مد ‘RC Mod Fixer.exe’ وجود دارد، آن را اجرا کنید. مطمئن شوید که در کادر پایین انتخابی، گزینه * .exe تنظیم شده است. و “RCMod – Singleplayer.exe” را از پوشه مد انتخاب کنید، اگر اینکار را انجام ندهید با مشکل مواجه می شوید.
– (اختیاری) گاهی اوقات باید game2.dat را از پوشه بازی به پوشه مد منتقل کنید، اما شما اول بدون آن امتحان کنید اگر مشکلی نبود نیاز به اینکار نیست.
بازی را از طریق RCMod – Singleplayer.exe اجرا کنید.

نصب مد های بازی Battle for Middle-earth II فرق چندانی با نصب مد های جنرال زیرو هور نداره و به سادگی نصب مد های جنرال هست.

البته آموزش زیر رو تایید نمی کنم چرا که در پست های خود بازی و حتی در یوتیوب آموزش نصب مد های ارباب حلقه موجود نیست! 

روش اول

اکثر مد ها در حالت فشرده Zip یا Rar هست.
آن ها را با استفاده از نرم افزار WinRar از حالت فشرده خارج کنید.

پس از اینکه از حالت فشرده خارج شد معمولا به دارای چند پوشه با نام های Art-Data-Maps-Window… است، و یا چند فایل با فرمت Big. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که محتویات درون مد را در محل نصب بازی کپی کنید.

روش دوم

معمولا مد ها به شکل یک فایل نصب آسان ( Setup ) هست.
اگر  فایل نصب بود که کار بسیار راحت است شما تنها کاری که باید بکنید این است که در موقع نصب مد آدرس محل نصب بازی جنرال زیرو را بدهید و بقیه کار ها اتوماتیک صورت می گردد.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها