مد بازی Men Of War Assault Squad 2معرفی و دانلود مد

دانلود مد The Interwar برای بازی Men of War: Assault Squad 2

ورژن 1.8.4 هماهنگ با آخرین ورژن بازی

معرفی مد

The Interwar 1918-1939 A World at War یکی از جدیدترین مد های منتشر شده برای عنوان محبوب Men of War: Assault Squad 2 می باشد که این مد بر خلاف مدهای بسیار دیگر ایده خلاقانه و جدیدی را مد خود پیاده کرده. هدف مد نشان دادن جنگ های کوچک کشور های ضعیف و کوچک سرتاسر دنیا است که نشان می دهد چطور این کشور و در اصل این جنگ های سرد باعث شروع جنگ های بزرگ مانند جنگ جهانی دوم شده است. شما می توانید کنترل بیش از 70 فکشن موجود در مد را کنترل کنید و در تمام جنگ های کوچک این فکشن ها شرکت داشته باشید، از انقلاب مکزیک گرفته تا نبرد خلخین گل. این مد همچنین تمرکز ویژه ای بر روی واقع گرایانه بودن بازی کرده، به عنوان نمونه می توان به عدم تعمیر مجدد تانک ها اشاره کرد چرا که تعمیرات مختص بخش ویژه ای است و هر سربازی در خلال جنگ قادر به این کار نیست.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد The Interwar

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3 | پارت 4 | پارت 5 | پارت 6 | پارت 7

دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد 1.8.4
ورژن بازی آخرین نسخه منتشر شده ( ورژن 3.260.1 )
حجم 12.7 گیگابایت

آموزش نصب مد

ابتدا فایل Winrar را اکسترکت کرده و پوشه مد را به داخل پوشه Mods در پوشه نصبی بازی انتقال دهید. وارد بازی شده و از طریق تنظیمات بازی مد را فعال کنید و به بازی مشغول شوید.
اگه ورژن مد به بازی نمیخورد، برای تغییر ورژن از طریق این آموزش اقدام کنید. ( حتما نسخه آخر تهیه کنید که در وب سایت قرار دادیم )

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

25 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها