مد بازی Total War: Attilaمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Judex Rex برای بازی Total War: Attila

ورژن 1.0.0

معرفی مد

مد Judex-Rex یکی از مدهای محبوب و کاملا تاریخی بازی Total War: Attila می‌باشد که در بین سال‌های 367-417 AD دنبال می‌شود و تیم مدسازی این مد از دقیق‌ترین اتفاقات و ویژگی‌های تاریخی در مد خود استفاده کرده‌اند که برای علاقه‌مندان به تاریخ و به خصوص تاریخ ایران این مد بسیار عالی و مفید خواهد بود.

سالی که کمیپن در این مد آغاز می‌شود بهار 367 میلادی است. این دوره زمانی بیشترین جذابیت را دارد چرا که جنگ‌ها و حوادث این دوره خیلی از چیز‌ها را به کلی تغییر دادند. اصلی‌ترین اتفاق تهاجم هون‌ها بود. این هون‌ها بودند که آغازگر حمله بسیاری از بربرها به قلمرو امپراتوری روم بودند. این واقعه تقریباً بلافاصله مجبور به تغییر سیاست امپراتوری روم شد و بعداً به طور کامل منجر به تخریب کل قسمت غربی آن شد. بسیاری از پادشاهی‌های دیگر که در مسیر هون‌ها ایستاده بودند، سرنوشت خوبی نداشتند. بزرگترین پادشاهی بربر در اروپای شرقی، پادشاهی گوت‌ها، گوت‌ها قرار است در مسیر یک دشمنی ترسناک‌تر و بی‌رحم‌تر از امپراتوری روم قرار بگیرند، دشمنی که ممکن است باعث نابودی کامل آن‌ها شود.

رهبران گوت‌ها چه مسیری را انتخاب خواهند کرد؟ مرگ باشکوه در میدان جنگ و نابودی توسط هون‌ها یا برده‌داری در امپراتوری روم؟ در خود تاریخ، هیچ یک یا دیگری اتفاق نیفتاده است، سرنوشت به آنها فرصتی در راهی کاملاً متفاوت داد.

نسخه نهایی‌ این مد همچنان منتشر نشده و در دست توسعه است، استراتژیک کلاب با تیم سازنده این مد در ارتباط است و این مد با اجازه آن‌ها در وب سایت قرار گرفته است، اگر نظر و انتقادی دارید می‌توانید در همین پست آن را قرار دهید که من آن را به اطلاع سازندگان برسانم. لازم به ذکر است که نسخه انگلیسی این مد پولی است اما سازندگان مد لطف کردند و به دلیل شرایط موجود در ایران و نبود Paypal، آن را برای ما ایرانیان به صورت رایگان به اشتراک گذاشته‌اند، با این حال اگر می‌توانید به آن‌ها در ساخت این مد کمک مالی کنید، می‌توانید از لینک‌های زیر جهت ارتباط و کمک مالی به آنان استفاده کنید.

صفحه مد در وب‌سایت سازنده
صفحه مد در دیسکورد


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد Judex Rex

پارت 1 | پارت 2

دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد 1.0.0
ورژن بازی آخرین ورژن منتشر شده
حجم

525 مگابایت


آموزش نصب مد

این مد در استیم دارای 2 پارت جداگانه می‌باشد، در وب سایت هم هر پارت این مد را به صورت جداگانه فشرده کردیم. پس دقت کنید که در مد منیجر باید 2 فایل PACK مد فعال باشد تا اجرا شود.

به ترتیب به این صورت باید دو پارت را فعال کنید:

1. پارت 1
2. پارت 2

اگر به مشکلی برخوردید به لینک زیر مراجعه کنید.
آموزش نصب مد های سری Total War

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

19 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها