مد بازی Star Wars: Empire at Warمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Fall of the Republic برای بازی Star Wars: Empire at War

ورژن 0.6

معرفی مد

دوستان قبل از دانلود حتما این متن رو مطالعه بفرمایید، توجه کنید که سازنده این مد در صفحه آن ذکر کرده که این مد تنها بر روی نسخه استیم این عنوان قابل اجرا است، لذا اگر قصد دانلود این مد را دارید مطلع باشید که ممکنه مد بر روی نسخه کرکی شما اجرا نشه، ما این مد را به درخواست شما کاربران عزیز در سایت قرار دادیم و وظیفه خودمون میدونستیم که این موضوع رو ذکر کنیم.

Fall of the Republic یکی از مدهای محبوب و جذاب این عنوان می باشد که توسط تیمی که مد فوق العاده Thrawn’s Revenge ساخته بودند منتشر شده است، این مد تمام جنبه های گیم پلی و گرافیک را اصلاح کرده و شما را وارد قسمت های مختلف جدول زمانی جنگ ستارگان می کند. داستان بازی در دوره جنگ های کلون وارز دنبال می شود و تمامی شخصیت های مهم آن دوران را شامل می شود.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد Fall of the Republic

پارت 1 | پارت 2

دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد 0.6
ورژن بازی 1
حجم 3 گیگابایت

آموزش نصب مد

آموزش زیر برای تمام مد های این سری قابل اجراست ( نام پوشه ها ممکن است تفاوت داشته باشد )

فایل اصلی را دانلود و اکسترکت کنید. پوشه Imperial_Civil_War بدست خواهد آمد. به پوشه بازی خود بروید که Star Wars Empire at War Forces of Corruption نام دارد. در این پوشه، یک پوشه با نام Mods بسازید و پوشه Imperial_Civil_War را به آنجا انتقال دهید. آدرس کلی به این صورت خواهد بود:
Star Wars Empire at War Forces of Corruption/Mods/Imperial_Civil_War
درون پوشه، یک شورتکاد وجود دارد که اگر بازی را در آدرس C:\Program Files (x86)\LucasArts\Star Wars Empire at War Forces of Corruption\Mods\Imperial_Civil_War نصب کرده باشید کار می کند. در غیر این صورت باید آدرس آنرا تغییر دهید. بر روی فایل اجرایی راست کلیک کنید و بر روی properties بزنید. هر دو گزینه target paths را تغییر دهید و محل نصب بازی خود را دهید. (محل نصب مد منظور ما است. یعنی تا پوشه Imperial_Civil_War را باید آدرس دهید.) سپس این فایل را اجرا کنید. توجه کنید مد فقط باید از پوشه خودش اجرا شود، اگر شما بازی معمولی را باز کنید مد اجرا نخواهد شد. برای نصب پچ ها، فایل Read me درون این پچ ها را مطالعه کنید. اگر نتوانستید نصب کنید در نظرات اعلام کنید تا آموزش آنها نیز قرار بگیرند.
در صورت هرگونه مشکل و سوال، آن را در نظرات و یا فروم با ما در میان بگذارید.

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها