مد بازی Total War: Attilaمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Ancient Empires برای بازی Total War: Attila

ورژن 0.2 آپدیت 6 Apr سال 2021

معرفی مد

پس از یک دهه جنگ شدید در ایبریا و ایتالیا، فرمانده بزرگ هانیبال مجبور به عقب نشینی به آفریقا شده است. کارتاژ علیرغم پیروزی‌های فراوان بر رقیب خود، رم، به شدت ضعیف شده و قمار جسورانه آن در ایتالیا به خاک تبدیل شده است. ماسینیسا، اولین پادشاه نومیدیا، سرزمین‌های خود را قدرتمند کرده و قدرت کارتاژ را در آفریقا بیشتر تضعیف می‌کند. رم خود را به عنوان قدرت غالب در مدیترانه غربی می‌یابد، اما هنوز خود را در برابر جانشینان اسکندر آزمایش نکرده است.

علیرغم موقعیت قدرتمند آن، صلح در جمهوری ممکن است هنوز دور باشد. رم مصمم است که به دلیل تخلفات اخیر خود و پشتیبانی از هانیبال، امتیاز خود را با مقدونیه تسویه کند، ابتدا باید با تهدید نزدیکتر به خانه خود مقابله کند، به شکل گال‌های سیزالپین سرکش که از سال 218 قبل از میلاد شورش کرده‌اند. با وجود قلمرو جدید در هیسپانیا، ثروت بیشتری از هر زمان دیگری خزانه آن را پر می‌کند.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
آنتیوخوس سوم از زیر سلطه شرق بازگشت و دست کم برای هم اکنون امپراتوری گسترده سلوکی را متحد کرد. ساتراپی‌های شرقی دوباره به جای خود بازگردانده شده‌اند و اکنون به عنوان Client States عمل می کنند، در حالی که ارمنستان به دو قسمت تقسیم شده است. پادشاهی بطلمیوسی به جنوب افتخار می‌کند و حکومت سلوکیان را در منطقه به چالش می‌کشد.

در شمال، انبوهی از سکاها سرزمین‌های خود را مورد تجاوز قرار می‌دهند. فشار نصب شده باید به نتیجه برسد و بازنده باید خانه جدیدی پیدا کند. مقدونیه، سایه‌ای از شکوه سابق خود، باید تجمع کند تا بار دیگر بر یونان تسلط یابد. این سهم‌ها بسیار زیاد است، زیرا بقای بسیاری از پادشاهی‌های باستان اکنون روی لبه چاقو است. چه کسی برای هزار سال آینده حکومت خواهد کرد؟

کمپین Ancient Empires با بیش از 148 فکشن و 45 فکشن قابل بازی، عمیق ترین تجربه ممکن را ارائه می‌دهد.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد Ancient Empires

پارت 1 قسمت اول مد

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3  قسمت دوم مد

دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد ورژن 0.2 آپدیت 6 Apr سال 2021
ورژن بازی آخرین ورژن منتشر شده
حجم

1.2 گیگابایت | 8.2 گیگابایت


آموزش نصب مد

این مد در استیم دارای 2 پارت جداگانه می‌باشد، در وب سایت هم هر پارت این مد را به صورت جداگانه فشرده کردیم. پس دقت کنید که در مد منیجر باید 2 PACK مد فعال باشد تا اجرا شود.

اگر به مشکلی برخوردید به لینک زیر مراجعه کنید.
آموزش نصب مد های سری Total War

3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها