Simulationدانلود بازی

دانلود بازی The Movies

آخرین نسخه منتشر شده

درباره بازی

نام بازی: The Movies
سبک بازی: simulation
تاریخ انتشار بازی: 8November 2005
سازنده: Lionhead Studios, Robosoft Technologies
ناشر: Activision, Feral Interactive, Sega, Activision Blizzard
نمره متا: 84 | استیم: –


معرفی بازی

بازی The Movies از محدود بازی هاییست که بازی‌باز را برای انجام کار و گرفتن تصمیم در بازی محدود نمی‌کند. از لحاظ ساختاری کاملا کاربر پسند است و محدوده ی سنی بازی کودک و پیر نمی‌شناسد. بازی بسیار آموزنده است و بازی‌باز را تبدیل به یک کارگردان حرفه ای می‌کند. این عنوان از لحاظ تنوع لوکیشن و صدا گذاری بسیار عالی است. شبیه ساز کارگردانی حرفه ایست و تکنیک‌های کارگردنی را نیز آموزش می‌دهد.

بازی از سال 1920 آغاز می‌شود و شما می‌توانید انتخاب کنید که از یک استودیوی از پیش ساخته بازی را شروع کنید و یا از استودیو ای کاملا خالی که خودتان باید یکی یکی ساختمان‌های ضروری و همچنین صحنه‌های مختلف فیلم برداری را بسازید، شروع کنید.

در ابتدای بازی شما مبلغی پول در اختیار دارید که با آن باید ساختمان‌های شهرک فیلم سازی خود را بسازید، ساختمان‌هایی از قبیل محل فیلم نامه نویسی، محل آماده سازی فیلم، کابین مخصوص استراحت و تفریح بازیگران و کارگردانان و…

و همچنین برای اینکه بازیگران و کارگردان‌هایتان بتوانند در ژانرهای مختلف فیلم‌ها از قبیل اکشن، ترسناک، رمانتیک، فضایی، کسب تجربه و ایفای نقش کنند، باید صحنه‌های مختلفی نیز در شهرکتان احداث کنید صحنه‌هایی شامل: جنگل (مخصوص ژانر ترسناک و رمانتیک)، دنیای فضایی (مخصوص ژانر فضایی-تخیلی) ،خیابان (مخصوص ژانر اکشن) و….


 تصاویر بازی


بخش دانلود

دانلود بازی

دانلود بازی The Movies

آپدیت ها آپدیتی منتشر نشده

 

پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی آخرین ورژن منتشر شده
حجم 2.4 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

  • CPU: Pentium 4 or Athlon XP.
  • CPU SPEED: 1.5 GHz.
  • RAM: 512 MB.
  • OS: English version of Windows 98SE/ME/2000/XP.
  • VIDEO CARD: 3D Hardware Accelerated Card required – 100% DirectX 9.0c compatible 64 MB Hardware T&L capable video card (NVIDIA GeForce4+ / ATI Radeon 9000+)
  • TOTAL VIDEO RAM: 64 MB.
3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها