RTSدانلود بازی

دانلود بازی Sands of Salzaar

ورژن v1.0.42 فشرده شده FitGirl + به همراه 4 دی‌ال‌سی

درباره بازی

نام بازی: Sands of Salzaar
سبک بازی: real-time strategy
تاریخ انتشار بازی: Dec 15, 2021
سازنده: 汉家松鼠Han-Squirrel Studio
ناشر: XD
نمره متا: 63 | استیم: –


معرفی بازی Sands of Salzaar

بازی‌های نقش‌آفرینی همواره از عمق بالایی برخوردار بوده‌اند و علاوه بر روایت داستان‌هایی جذاب، گیم پلی عمیق و سرگرم‌کننده‌ای را نیز به روش‌های مختلف به خورد ما داده‌اند. این محتوای گسترده در کنار شخصیت‌پردازی و آزادی عمل بازیکن، طرفداران زیادی را به سمت این سبک جذب کرده و آن را در جایگاه محبوبی قرار داده است. بازی Sands of Salzaar از استودیو Han-Squirrel عنوانی پرعمق و جذاب با همین سبک بوده که ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و فانتزی بسیاری را برای شما آماده کرده است.

داستان بازی در یک سرزمین جذاب و متفاوت جریان دارد. امپراتوری قبلی شکست‌خورده و قبایل مختلف برای در کنترل گرفتن تمام منطقه با یکدیگر وارد نبرد شده‌اند. صحرای بزرگ مرکزی هدف اصلی آن‌ها بوده که مملو از منابع ارزشمند و ثروت‌های دفن شده است. این قبایل اما از نطفه پلید و تاریکی که در گذر زمان در حال جان گرفتن است خبر ندارند…

گیم پلی بازی در سبک جهان‌باز و نقش‌آفرینی طراحی شده که مبارزاتی اکشن و استراتژیک را به خوردتان می‌دهد. شما ابتدا باید نیروهای خود را ساخته و مدیریت کنید و سپس با تشکیل سپاهی قدرتمند، در نبردهای وسیع و مهیجی شرکت کرده و از آن‌ها لذت ببرید. آزادی عمل زیادی برای پیشروی در بازی در اختیار دارید و قهرمان اصلی شما هم به قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد دسترسی دارد که در نبرد به کار خواهند آمد. درخت شاخه‌ای قابلیت‌ها به‌قدری وسیع است که هوش را از سر شما می‌برد. اینکه یک شوالیه تنها باشید، یک تاجر یا فرمانده جنگ، بر عهده خودتان است.

مبارزات در بازی با زاویه دوربین ایزومتریک و صورت لحظه‌ای شکل می‌گیرند و از هیجان و سرعت بالایی برخوردار هستند. کنترل قهرمان اصلی در دستان شما است و نیروهای شما به‌صورت خودکار با دشمنان درگیر می‌شوند. اینکه بخواهید جنگ‌طلب باشید یا با سایر قبایل صلح کنید را خودتان انتخاب خواهید کرد. علاوه بر این بخشی از بازی به روابط دیپلماتیک و دیالوگ‌ها بین شخصیت‌های مهم خلاصه می‌شود.

منبع توضیحات: پارسی‌گیم


 تصاویر بازی


دانلود بازی Sands of Salzaar

دانلود بازی

دانلود بازی Sands of Salzaar

آپدیت ها آپدیتی منتشر نشده
ترینر

 

پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی ورژن v1.0.42 فشرده شده FitGirl + به همراه 4 دی‌ال‌سی
حجم 1.1 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 8 / Windows 10 64 bit
    • Processor: 2.50GHz
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: HD4400
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 4 GB available space
    • Additional Notes: 1920×1080 屏幕分辨率
RECOMMENDED:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها