TBS

دانلود بازی Might & Magic Heroes 7

نسخه فشرده Fitgirl ورژن 1.8 به همراه تمام DLC ها

درباره بازی

سبک بازی: Turn-Based Strategy
تاریخ انتشار بازی:29 Sep, 2015
سازنده: Limbic Entertainment
ناشر: Ubisoft
نمره متا: 67

معرفی بازی

بازی کامپیوتر Might and Magic Heroes VII یکی از بازی های سبک نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Limbic Entertainment طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . ” این یک نوآوری نیست . ما در این بازی به هیچ ویژگی جدیدی دست پیدا نکردیم . ” این صحبت هایی است که توسط Erwan Le Breton , کارگردان Might & Magic Heroes VII مطرح شده است . ممکن است این معرفی بازی در ابتدا شوم به نظر آید اما ورود قهرمانان به قرن 20 عجیب به نظر می رسد . این نسخه نبرد برای به چنگ آوردن میراث را روایت می کند . مرگ ملکه باعث شده است تا حمکرانان تشنه به دست گرفتن تاج و تخت بار دیگر آتش جنگ را به راه بینازند , جنگی که ممکن است سرزمین Ashan را برای همیشه نابود کند . Duke Ivan تصمیم میگیرد با تشکیل یک شورای شش نفره بر جنگ پایان دهد و بار دیگر آرامش و صلح را به سرزمین ها بازگرداند . Might and Magic Heroes VII در واقع بازگشت پیروزمندانه ای برای پلیر در بازی استراتژی رقم میزند . مجموعه ای از حوادث در جهانی فانتزی همراه با پیشرفت در RPG و روایت داستانی قوی ، شما را با خود در سفری پرهیجان همراه می کند . رهبری ارتش برای به دست آوردن آیتم , تصرف معادن , تسخیر قلعه های دشمن , کاوش و تسخیر جهان مسحور Ashan , توسعه و مدیریت اقتصاد خود , حضور ارتش سرب شامل موجودات افسانه ای برای مبارزات جانکاه و امکان ساخت ابرقهرمانان و ارتقا توانایی و بهبود عملکرد کاراکترها تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید.


تصاویر بازی


بخش دانلود

دانلود بازی

دانلود بازی Might & Magic Heroes VII

پارت ۱ | پارت ۲ | پارت ۳ | پارت ۴ | پارت ۵ 

پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی نسخه 1.8 به همراه تمام DLC ها
حجم 9.4 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM: OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit only) Processor: Intel Core i5 660 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz Memory: 4 GB RAM Graphics: nVidia GeForce GTX460 or AMD Radeon HD5850 (1024 MB VRAM)

RECOMMENDED: OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit only) Processor: Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6100 @ 3.3 GHz Memory: 6 GB RAM Graphics: nVidia GeForce GTX670 or AMD Radeon HD7870 (2048 MB VRAM)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها