Tower Defenseدانلود بازی

دانلود بازی Heretic’s Fork

ورژن v1.0.21 فشرده شده FitGirl

درباره بازی

نام بازی: Heretic’s Fork

سبک بازی: Tower defense

تاریخ انتشار بازی: 13Sep, 2023

سازنده: 9FingerGames

ناشر: Ravenage Games

نمره متا: 0 | استیم: 90


معرفی بازی Heretic’s Fork

بازی Heretics Fork عنوان یک بازی اکشن، استراتژیک و دفاع از قلعه می‌باشد که با داستانی متفاوت و یک گیم پلی اعتیاد‌آور در نوع خود بی‌نظیر است. آیا تا به کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که جهنم چه شکلی است؟! هیروتیک فورک شما را به قلب جهنم می‌برد. جایی که میلیون‌ها انسان گناه کار و شیاطینی مختلف در کنار یکدیگر به طور مداوم در آتش جهنم در حال سوختن هستند. به نوعی این بازی نه تنها در دسته بندی عناوین اکشن و استراتژیک قرار می‌گیرد بلکه می‌توان آن را تلفیقی هوشمندانه با بازی‌هایی کارتی دانست که پس از گذشت تنها چند دقیقه از گیم پلی آن هیجانی وصف نشدی تمامی وجود پلیر‌ها را در بر می‌گیرد.

بازی Heretics Fork در قسمتی از جهنم اتفاق می‌افتاد. طی یک اتفاق بسیار عجیب شکاف‌هایی بین دنیای زندگان و جهنمیان باز می‌شود که باعث می‌شود بسیاری از ساکنان جهنم تصمیم به فرار از این محیط عذاب‌آور بگیرند. این شکاف‌ها در سرتاسر جهنم به وجود آمده‌اند و شما وظیفه دارید که به وسیله برج‌هایی دفاعی که در اختیار دارید از آن‌ها مراقبت کرده تا هیچ یک از شیاطین به دنیای زندگان راه پیدا نکنند. همه چیز به شما و استراتژی‌تان برای مبارزه با این نیرو‌های شیطانی بستگی دارد. در ابتدای بازی باید یک شیطان قدرتمند را برای خود انتخاب کنید. شیاطینی که بسیاری از جهنمیان از آن ترسیده و به نوعی جزو شکنجه گران محسوب می‌شوند. پس از انتخاب شیطان یک برج دفاعی به شما اختصاص داده می‌شود که باید به وسیله آن از شکاف‌ها مراقبت کنید.

پس از انتخاب شیطان و شروع به بازی، پس از گذشت مدتی و از بین بردن تعدادی از نیرو‌های شیطانی توسط خدایان کارت‌هایی به شما اهدا می‌شود که این کارت‌ها در افزایش قدرت شما و برج‌تان تاثیری مستقیم می‌گذارند. ما در بازی Heretics Fork شاهد یک گرافیک دو بعدی هستیم که نه تنها از جذابیت این عنوان کم نمی‌کند، بلکه یکی از نقاط قوتش نیز به شمار می‌رود. در کنار گرافیک دو بعدی دلچسب یک صدا گذاری فوق حرفه‌ای حساسیت و جذابیت بازی را به اوج رسانده و هر پلیری را غرق در دنیایی جهنمی می‌کند.


 تصاویر بازی


دانلود بازی Heretic’s Fork

دانلود بازی دانلود بازی Heretic’s Fork
آپدیت ها

آپدیتی منتشر نشده است

ترینر
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی ورژن v1.0.21

فشرده شده FitGirl

حجم 756 مگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • OS: Microsoft 64bit Windows 7
    • Processor: 64bit Intel compatible Dual Core CPU
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: OpenGL 4-compliant onboard graphics
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 1 GB available space
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها