OthersTBTدانلود بازی

دانلود بازی Fights in Tight Spaces

ورژن v1.2.9459 فشرده شده FitGirl

درباره بازی

نام بازی:

سبک بازی: Fights in Tight Spaces

تاریخ انتشار بازی: 25Sep, 2023

سازنده: Ground Shatter

ناشر: Mode 7

نمره متا: 78 | استیم: 90


معرفی بازی Fights in Tight Spaces

بازی Fights in Tight Spaces ترکیبی از ساخت و ساز را همراه با نبردهای تاکتیکی برای شما به همراه دارد و می‌توانید آن‌ها را مبتنی بر نوبت و همراه با سکانس‌های خاص سینمایی تجربه کنید. این سکانس‌های هیجان انگیز را می‌توانید در تنظیمات خاص تجربه کنید و یادآوری جالبی نیز از بازی‌های کلاسیک و قدیمی داشته باشید. باید در نبردهای خود، تعادل را حفظ کرده و بتوانید از موقعیت‌های خود بهترین بهره را ببرید. شانس نیز در بازی دخیل است و می‌توانید از آن برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید که پایگاه بهتری برای خود طراحی کنید، می‌توانید از ۱۵۰ کارت بازی استفاده کرده و با پر کردن رویدادهای تصادفی، المان‌های جدیدتری را در بازی کشف کنید. مبارزات پیش روی شما تعیین کننده هستند و باید انتخاب‌های مهم بازی را به سلامت رد کنید.

در بازی Fights in Tight Spaces می‌توانید فضای پیرامون خود را کنترل کرده و از نبردهای انیمیشنی جذاب بازی نهایت استفاده را بکنید. تهدیدهای بازی بی‌پایان هستند و مدام با دشمنانی روبرو خواهید شد که شما را تنها نمی‌گذارند. البته ابزارها و امکانات جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد و می‌توانید آن‌ها را از ماموریت‌های جدید و پیروزی در آن‌ها کسب کنید. بازی دارای استراتژی‌های خاصی در مراحل بعدی است و مدام نیز سخت‌تر خواهد شد.

این بازی ارزش این را دارد که برایش وقت گذاشته و بتوانید ماموریت‌های روزانه آن را به سلامت انجام دهید. سعی کنید که ارزش خود را ثابت کرده و امتیازات خود را در بخش آنلاین بازی بیشتر کنید. شما می‌توانید از محافظین شخصی نیز استفاده کرده و از مهارت‌های آن‌ها برای کمک به خود استفاده کنید. بازی پیشرفت‌های خاصی دارد و چگونگی نبردها نیز در دل بازی به شما آموزش داده خواهد شد. تنها باید سعی کنید که روح تاکتیکی بازی را فهمیده و از بهترین استراتژی در نبردهای خود استفاده کنید.


 تصاویر بازی


دانلود بازی Fights in Tight Spaces

دانلود بازی دانلود بازی Fights in Tight Spaces
آپدیت ها

آپدیتی منتشر نشده است

ترینر
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی ورژن v1.2.9459

فشرده شده FitGirl

حجم 904 مگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: 64 bit Windows
    • Processor: Multicore with SSE2 instruction set support
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: 1 GB DX9 (shader model 3.0)
    • DirectX: Version 9.0c
RECOMMENDED:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • Memory: 8 GB RAM
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها