Simulationدانلود بازی

دانلود بازی Besiege

ورژن 1.05 نسخه GOG

درباره بازی

نام بازی: Besiege
سبک بازی: Simulation
تاریخ انتشار بازی: 18Feb, 2020
سازنده: Spiderling Studios
ناشر: Spiderling Studios
نمره متا: – | استیم: 10


معرفی بازی Besiege

Besiege از مراحل متعددی تشکیل شده که هرکدام هدفی خاص دنبال می‌کنند. این اهداف از رنج ساده شروع شده و به مرور سخت‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند. درنتیجه شما نیز می‌بایست کمی از خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید از پس مراحل سخت بربیایید. اما در Besiege چه کاری باید انجام دهید؟ از تخریب ساختمان‌های مختلف گرفته تا کشتن گوسفندان و کشتن شوالیه‌های مورد نظر! همه و همه تنها به وسیله ماشینی انجام می‌شوند که شما باید بسازید.

دستتان کاملا برای ساختن این ماشین باز است. مکانیزم‌های مختلفی در بازی طراحی شده‌اند که هرکدام کاری خاص انجام می‌دهند. برای مثال شما می‌توانید یک نارنجک‌انداز به ماشینتان اضافه کنید که با دکمه K روی کیبورد فعال می‌شود. یا حتی چرخ‌هایی به ماشینتان اضافه کنید که کاملا قابل کنترل هستند. درواقع با توجه به تم مدیوال و قدیمی بازی، تلاش شده تا کانسپت این سازه‌ها نیز با استایلی مشابه در نظر گرفته شود. اما شما می‌توانید پایتان را فراتر گذاشته و با همین استایل یک هواپیمای جنگی بسازید!

تنها محدودیت شما فضایی است که ماشینتان باید در آن قرار گیرد. البته فراموش نکنید که قوانین فیزیک در Besiege حرف اول و آخر را می‌زنند. مقاوم‌سازی ماشین، استفاده از ستون‌های مختلف برای حفظ طبقات، استفاده از بست‌های فولادی برای مقاوم کردن سازه، توجه به وزن اجزای مختلف و… . درواقع Besiege به شما اجازه می‌دهد تا بازی را کاملا ساده و فان تجربه کنید یا تبدیل به یک مهندس خبره شوید و وحشتناک‌ترین ماشین‌های جنگی تاریخ را بسازید.


تصاویر بازی


دانلود بازی Besiege

دانلود بازی

دانلود بازی Besiege

آپدیت ها

ندارد

ترینر در انجمن سایت درخواست دهید
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

ورژن v1.0.5 + نسخه GOG

حجم 1 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • OS: Windows XP (latest SP)
    • Processor: 2.2Ghz Dual Core
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: 512mb Dedicated VRAM
    • DirectX: Version 9.0c
    • Storage: 1 GB available space
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها