اولین تورنومنت بازی Men Of War Assault Squad 1


به صفحه تورنومنت بازی Men Of War Assault Squad 1 خوش آمدید.
اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه اجرای تورنومنت و قوانین آن را در این صفحه می توانید مشاهده کنید.

سید بندی و مرحله گروهی

سید بندی A و B در این تصویر نمایش داده شده است.

گروه بندی ها و اعضای آنها

گروه A
– @Salsali1999
– @Boogeyman_SS
– @po0ya_V
– @ali_abi71

گروه B
– @Mserat
– @army3945
– @study_sodality_politican
– @YaZahra5256

گروه C
– @Ghost1944
– @Incir_recelii
– @Tab_dissloveonline
– @Jobin_art

گروه D
– @Mmdfury
– @derik80
– @RezaMin2
– @behrusz

گروه E
– @Dalmak
– Khaste
– @HaaddeeS
– @Hamed19455

گروه F
– @artmohsen
– Kiyarash
– @siiejsj
– @SkyriMT

قوانین مرحله گروهی

(تمامی قوانین زیر ممکن است در شرایط مختلف و زمان های مختلف، بر اساس تیم داوری تورنومنت تغییر کنند و به بازیکنان اعلام شود؛ بازیکنان در این مواقع ملزم به انجام تصمیم تیم داوری هستند و قوانین زیر دیگر معتبر نخواهند بود)

قوانین قبل شروع مسابقه

  • بازیکنان میتوانند هر تیمی که دوست دارند را بردارند. (تنظیمات Player است)
  • ذخیره سازی ریپلی بازی ها الزامی است.
  • از صحت اجرای بازی و گیم رنجر مطمئن شوید. در صورت وجود مشکل در اجرا و شرکت در مسابقه، فقط 30 دقیقه بعد از ساعت اعلام شده برای مسابقه به شما زمان داده می شود. در صورت عدم آمادگی، رقیب برنده اعلام خواهد شد.
  • ID Gameranger تمامی بازیکنان باید همان آی دی باشد که قبل از شروع تورنومنت به مدیریت اعلام شده است. در غیر این صورت و مشاهده تغییر آی دی یک بازیکن، آن بازیکن از تیم در آن بازی اخراج شده و علاوه بر جریمه امتیازی، آن تیم باید 3 نفره مسابقه را انجام دهد.
  • قبل از شروع مسابقه، بهتر است با رقیب خود کل کل هایی که منجر به توهین شود را انجام ندهید. این عمل باعث می شود در پایان بازی از طرفین امتیاز کم شود. (در درگیری لفظی، هر دو تیم مقصر شناخته خواهند شد.)
  • تمامی مجازات ها و میزان آنها توسط تیم اجرایی و مدیریتی تورنومنت که شامل حامد، شدو و آرمی است تصمیم گیری خواهد شد.

قوانین هنگام مسابقه

  • تمام بازیکنان باید با نام اعلام شده خود بازی کنند. هیچکس حق هیچ تغییری در نام خود را ندارد. در غیر این صورت تیم مقابل می توانند شکایت خود را مطرح کنند که ممکن است منجر به کسر امتیاز تیم خاطی شود.
  • هاست هر مسابقه قبل از شروع مسابقه باید میان دو تیم صحبت و اعلام شود، در غیر این صورت تیم مدیریت تورنومنت هاست را مشخص می کند و حق اعتراضی وجود ندارد.
  • تنظیمات بازی باید بر اساس چیزی که تعیین شده است انجام شود. هاست موظف است تنظیمات را مو به مو طبق چیزی که اعلام شده است بچیند. همچنین نیاز است که از هاستی که پر شده است و همگی تیک زده اند و تنظیمات انجام شده است، عکس توسط هاست تهیه شود و ذخیره شود. در صورت درخواست از سوی تیم مدیریت، باید این عکس به تیم مدیریتی ارسال شود. همچنین در صورت مشاهده اجرای بازی برخلاف چیزی که اعلام شده است، بازی باید دوباره انجام شود.
  • هاست همچنین حق بستن بازی را زودتر از موعد و رسیدن به حداکثر امتیاز ندارد. در صورت مشاهده برخورد مناسب از سمت تیم مدیریت اعمال خواهد شد.
  • مسابقه ای که تصویر تنظیمات هنگامی که تمامی بازیکن ها Ready کرده اند در صورت نیاز به تیم مدیریتی ارسال نشود، غیرمجاز حساب می شود و باید دوباره آن مسابقه برگزار شود.
  • استفاده از چیت و هرگونه تقلب ممنوع است. روش های تقلبی بدون نرم افزار، مانند افزایش برد نیز ممنوع است. ( با اینکه از طریق خود بازی انجام می شود، ولی استفاده از آن ممنوع است.)
    در صورت اثبات استفاده شما از چیت، شما بدون هیچگونه شانس مجدد، از مسابقات اخراج خواهید شد و رقیب برنده اعلام می شود. همچنین نام شما به عنوان چیتر در کانال، وبسایت و گروه مسابقه اعلام و پین خواهد شد. تصمیم گیری پیرامون موضوع چیت و تشخیص آن، بر عهده تیم مدیریت است.
  • از کل کل و استفاده از کلمات رکیک پرهیز کنید (مانند: LOL, Noob و …) در صورت شکایت بازیکن مقابل از شما و ارائه مدارک (تصویری، ویدیویی) از تیم شما امتیاز کم خواهد شد.
  • در صورت Disconnect شدن از بازی، شما مقصر شناخته خواهید شد. چه عامل این مسئله قطعی برق باشد و یا قطعی اینترنت و …
    ولی مجازات این عمل متفاوت است. اگر بازیکن دیس شود چه خواهد شد:
    اگر مجموع امتیاز های بازی از 50 کمتر باشد و بازیکنی اتصال خود را از دست بدهد، بازی دوباره انجام می شود. (فقط برای 1 بار برای هرتیم، در صورت ایجاد این مشکل برای بار دوم برای هر تیم، تیمی که بازیکن خود را از دست داده است باید با 3 نفر “یا کمتر” به بازی ادامه دهد.)
    اگر مجموع امتیاز ها 50 و یا بیشتر باشند و بازیکنی اتصال خود را از دست بدهد، تیم باید بدون آن بازیکن به مسابقه ادامه دهد. مگر اینکه انصراف دهد و تیم مقابل پیروز اعلام شود. (انصراف فقط تا رد شدن 10 پوینت “مجموع دو طرف” بعد از دیسکانکت قابل قبول است.)
    اگر تعداد دیسکانکت ها به 2 نفر برسد، باز هم تیم مجبور خواهد بود بدون بازیکن های خود به مسابقه ادامه دهد.
    همچنین اگر مشخص شود این عمل از روی قصد بوده، تیم خاطی کاهش امتیاز داده خواهد شد.
    (تمامی قوانین فوق ممکن است در شرایط مختلف و زمان های مختلف، بر اساس تیم داوری تورنومنت تغییر کنند و به بازیکنان اعلام شود؛ بازیکنان در این مواقع ملزم به انجام تصمیم تیم داوری هستند و قوانین فوق دیگر معتبر نخواهند بود)
    اگر هاست دیس شود چه خواهد شد:

    امتیاز هرچه که باشد، مسابقه دوباره برگزار می شود و مجموع دو امتیاز (پوینت) مسابقه ها ملاک برنده اعلام شدن تیم خواهند بود. همچنین در مسابقه دوم، امتیاز تیمی که هاست از او نبوده حفظ می شود ولی از امتیاز تیمی که هاست از آن او بوده 50 امتیاز کم خواهد شد. (ممکن است با توجه به شرایط این قوانین توسط تیم مدیریتی تغییراتی کنند.)

تنظیمات مسابقات مرحله گروهی

تنظیمات تمام بازی ها باید به صورت زیر اجرا شوند:

  • تنظیمات بازی 1 و گزینه آخر تنظیمات Minimum
  • کشور ها باید کشور های مشخص شده توسط گروه ها باشند، کشور هیچ گروهی قابل تغییر نیست.
  • گروه ها در Team A (میزبان) و Team B (مهمان) در نقشه، باید طبق اطلاعات اعلام شده قرار بگیرند.
  • تخطی در هر یک از این گزینه ها، منجر به غیرقابل قبول شدن مسابقه انجام شده می گردند.

برنامه مسابقات مرحله گروهی

مسابقات به صورت زیر برگزار می شوند:
(منظور از میزبان، Team A و منظور از مهمان، Team B است)

20 مرداد

Red Army VS Surin
ساعت برگزاری: 22
مپ: Village
میزبان: Red Army | Japan
مهمان: Surin | UK
نتیجه: 100-4 به نفع تیم Red Army
خلاصه بازی: هر دو تیم از همان ابتدای بازی تمرکز خودشون رو به سنتر متمرکز کردن، هرچند تیم Red Army روش هجومی رو انتخاب کرد و از هر سمت حملاتی رو به جناح های Surin انجام دادن. ولی تیم Surin به خوبی از پس این حملات بر اومد و با استفاده از ادوات زرهی و سربازهای لول بالای خودشون تونستن ضدحملات موثری رو پیاده کنن و حتی سنتر رو هم تحت کنترل خودشون در بیارن. اما تیم Red Army نیز بعد از مدت کوتاهی با تمرکز بر روی نیروهای دوربرد حملات خودشو شروع کرد و در این نبرد تلفات سنگینی به سربازان دو جبهه متحمل شد. در این قسمت تیم Surin که نیروی زرهی خودشو از دست داده بود، تحت فشار بیشتری قرار گرفتن و جنگ به فلگ های گوشه کشیده شد.
تیم Red Army در نهایت با آوردن نیروهای زرهی خودش به بازی و حمله از 4 ناحیه، به تیم Surin اجازه انجام هیچ کاری ندادن و با رسیدن به امتیاز 100 در مدت نسبتا کوتاهی، برنده این نبرد شد.
تلفات (برای مشاهده عکس کلیک کنید):
تیم Red Army: تعداد 315 سرباز و 13 ادوات زرهی
تیم Surin: تعداد 591 سرباز و 23 ادوات زرهی

Brutal VS Pzkpfw IV
ساعت برگزاری: 22
مپ: Village
میزبان: Brutal | Ussr
مهمان: Pzkpfw IV | Germany
نتیجه: 100-18 به نفع تیم Pzkpfw IV
خلاصه بازی: تیم Brutal با نیومدن یکی از عضو هاش مجبور شد تا با 3 نفر به مصاف تیم 4 نفره حریف بره. هر دو تیم تمرکز اصلی خودشون رو روی مرکز مپ گذاشتن. هرچند تیم Pzkpfw IV موفق تر عمل کرد و با پوشش دوربرد و ادوات زرهی و ضدنفر، اجازه پیشروی به نیروهای تیم Brutal در مرکز مپ رو ندادن. در این حین، تیم Pzkpfw IV با حمله به سمت راست ناحیه حریف، اوضاع رو برای تیم Brutal بدتر کردن و با درگیر کردن یکی از اعضای تیم حریفشون در سمت راست، تونستن تو مرکز مپ برتری بیشتری بدست بیارن. با اومدن نیروهای زرهی سنگین تیم Pzkpfw IV، تیم Brutal که تمام تمرکز خودشو روی نیروهای سرباز و دوربرد گذاشته بود تقریبا کار رو تموم شده دید. با این حال، تیم Brutal تا دقیقه آخر به نبرد ادامه داد و بارها پرچم حریف رو در وسط پایین آوردن، ولی کمبود نیرو نسبت به تیم Pzkpfw IV باعث می شد تا نتونن پرچم رو خیلی نگه دارن و تیم Pzkpfw IV تنها چند دقیقه بعد از از دست دادن پرچم، با یک حمله همه جانبه پرچم رو تا مدت ها تصاحب می کرد. در پایان مسابقه تیم Pzkpfw IV با نگه داشتن پرچم وسط و رسیدن به امتیاز 100، پیروز میدان شد.
تلفات (برای مشاهده عکس کلیک کنید):
تیم Brutal: تعداد 412 سرباز و 23 ادوات زرهی
تیم Pzkpfw IV: تعداد 307 سرباز و 20 ادوات زرهی

24 مرداد

Surin VS Flying Sausages
ساعت برگزاری: 22
مپ: Village
میزبان: Surin
مهمان: Flying Sausages
نتیجه: 100-31 به نفع تیم Flying Sausages
تلفات (برای مشاهده عکس کلیک کنید):
تیم Surin: تعداد 473 سرباز و 31 ادوات زرهی
تیم Flying Sausages: تعداد 286 سرباز و 19 ادوات زرهی

Black Army VS Pzkpfw IV
ساعت برگزاری: 22
مپ: FarmLand
میزبان: Pzkpfw IV
مهمان: Black Army
نتیجه: 100-64 به نفع تیم Black Army
تلفات (برای مشاهده عکس کلیک کنید):
تیم Pzkpfw IV: تعداد 416 سرباز و 36 ادوات زرهی
تیم Black Army: تعداد 351 سرباز و 21 ادوات زرهی

26 مرداد

Red Army VS Flying Sausages
ساعت برگزاری:
مپ: Village
میزبان: Flying Sausages
مهمان: Red Army
نتیجه: 100-13 به نفع تیم Red Army

Brutal VS Black Army
ساعت برگزاری:
مپ: Village
میزبان: Black Army
مهمان: Brutal
نتیجه: 100-0 به نفع تیم Brutal

مرحله حذفی