آموزشآموزش کرک

آموزش فعال‌سازی تمامی Dlc‌های Warhammer 40,000: Gladius در استیم بدون خریداری آن‌ها

نیازمند بازی Warhammer 40,000: Gladius بدون Dlc در استیم - هماهنگ با دی‌ال‌سی جدید بازی

بله عنوان را به درستی خوندید، در این آموزش قصد دارم به شما راه حل باز کردن تمامی دی ال سی های عنوان V را بدون نیاز به خریداری آنها در استیم را آموزش دهم، ممکنه کمی پیچیده به نظر برسه پس با دقت مطالعه کنید و دقیقا طبق آموزش پیش برید. اگر این مطلب براتون جالب بود و قصد داشتید که در سایت، وبلاگ یا هر جای متعلق به خودتون این مطلب رو قرار بدید خواهشی که دارم اینه که حتما منبع را ذکر بفرمایید، بله درسته من خودم این روش را از منابع خارجی پیدا کردم ولی حداقل بابت زحمتی که جهت ترجمه و جمع آوری اون کشیدم منبع را درج بفرمایید، ممنون.

CreamAPI یا A Legit DLC Unlocker یک راه حل بی خطر و کاملا ساده برای بازکردن تمام دی ال سی های بیشتر عناوین موجود بر روی استیم هست، از بازی های استودیو پارادوکس گرفته تا بازی های دیگر مانند Dying Light، Just Cause 3 و کلی عنوان دیگر. اما دقت کنید که این روش روی همه بازی ها جوابگو نیست اما من سعی می کنم که آموزش بازکردن دی ال سی هر بازی که از این روش پیروی میکنه را در یک پست جداگانه قرار بدم.

در ابتدا میخوام تمامی فایل های مورد نیاز را قرار بدم و در ادامه به استفاده هر کدوم بپردازم.

CreamAPI Installer

Warhammer 40,000: Gladius All Dlc

اول از همه، Warhammer 40,000: Gladius All Dlc را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. وارد پوشه شوید و خواهید دید که چندین فایل با پسوند .dlc در این پوشه وجود دارد. همه‌ی فایل‌های داخل پوشه را کپی و به آدرس زیر منتقل کنید:

\Warhammer 40000 Gladius – Relics of War\Data

دقت کنید که لازم نیست فایل‌های Dlc را در پوشه خاصی در پوشه Data قرار دهید، صرفا تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل‌های dlc کپی شده را در پوشه Data قرار دهید. پس از آن، باید CreamAPI Installer را باز کنید که مراحل آن به شرح زیر است:

نرم‌افزار CreamAPI Installer دانلود و از حالت فشرده خارج کنید، درون پوشه یک فایل با پسوند exe به نام CreamInstaller قرار دارد که تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که آن را باز کنید. در فهرست بازی‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود، دنبال بازی Warhammer 40,000: Gladius بگردید و تیک آن زده و سپس روی Ok کلیک کنید. بعد از آن که نرم‌افزار مراحل شناسایی بازی را انجام داد، روی Generate and install.. کلیک کنید. بعد از آن خواهید دید که مراحل نصب CreamAPI بازی به طور خودکار نصب شده است. بعد از آن بازی را اجرا و تجربه‌ی تمامی دی‌ال‌سی‌های بازی به صورت رایگان لذت ببرید.

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها