آموزشآموزش آنلاین بازی کردن

آموزش آنلاین بازی کردن Empires Apart

آموزش آنلاین بازی کردن

ابتدا بازی را از لینک زیر دانلود کنید و اگر نسخه دیگری از این بازی دارید باید بگویم که ممکن است با مشکلات متعددی در آنلاین بازی کردن آن مواجه شوید، لذا حتما این نسخه را دانلود کنید.
لینک دانلود بازی Empires Apart
حجم: 471Mg
پس دانلود بازی آن را از حالت فشرده خارج کنید، فایل Zip با نام Empires.Apart.Steamworks.Fix-REVOLT در آنجا وجود دارد، آن را از حالت فشرده خارج کنید و محتویات آن را در محل نصب بازی که در همان جا قرار دارد کپی کنید. اکنون وارد اکانت استیم خود شوید و اگر استیم ندارید، آن را دانلود و در آن برای خود یک اکانت ایجاد کنید. وارد اکانت که شدید بر روی گزینه Add A Game کلیک کنید و سپس بروی گزینه اول یعنی Add Non-Steam Game کلیک کنید. در پنجره باز شده، بر روی Browse کلیک کنید و به آدرس بازی رفته و Impero.exe را انتخاب و سپس بر روی Add Selected Programs کلیک کنید.
توجه: Impero.exe را از طریق Run As Administrator اجرا کنید در غیر این صورت بازی اجرا نخواهد شد. برای همیشگی بودن آن، در محل نصب آن بر روی بازی راست کلیک و سپس بر روی Properties کلیک کنید و در سربرگ Compatibility تیک آخرین گزینه را بزنید.

تمام! اکنون بازی را از طریق استیم اجرا کنید و در بازی، به بخش MultiPlayer بروید، هاست بزنید و دوستانتان را به هاست خود دعوت کنید و در پایان از بازی لذت ببرید.


تصاویر بازی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها