آموزشآموزش آنلاین بازی کردن

آموزش آنلاین بازی کردن C&C: Generals Zero Hour

روش جدید بدون نیاز به Game Ranger

*مشکل گیم رنجر بر طرف شده است و می توانید برای آنلاین بازی کردن در گیم رنجر به لینک زیر مراجعه کنید:
آموزش آنلاین بازی کردن General Zero Hour
بسیاری از بازیکنان در چند روز اخیر در ورود به گیم رنجر با مشکل مواجهه شده بودن و اگه هم وارد می شدند، نمی توانستند به هیچ هاستی وارد شوند، اما با آی پی بدون آی پی ایران، مشکلی وجود نداشت! خوب متاسفانه باید گفت شایعات ضد و نقیض زیادی در ارتباط با اینکه گیم رنجر آی پی های ایران را مسدود کرده وجود دارد اما با این حال این موضوع نه از طرف ما رد و نه تایید می شود. با این حال همچنان هیچ خبر موثقی در مورد این موضوع وجود ندارد.
اکنون ما یک روش جایگزین برای این مشکل به شما معرفی می کنم که بسیار بهتر از Game Ranger بوده و امکنات و ویژگی ها بهتری اعم از:
*نبود لگ و روون بودن بازی
*امنیت بالا و ضد چیت
*کاملا ساده و بدون مشکل
*سیستم رنک دهی جالب
*قابلیت های متفاوت در بخش دوستان
خوب برسیم به‌ آموزش…


آموزش آنلاین بازی کردن

دوستان این آموزش کاملا سادست و هیچ مشکلی در نصب و اجرا نخواهید داشت.
ابتدا بازی را از لینک زیر دریافت کنید.
لینک: دانلود بازی C&C General Zero Hour
حجم: 1.77 گیگابایت
اقدام به نصب بازی کنید و پس از نصب به سایت زیر مراجعه و در آن ثبت نام کنید.
آدرس سایت: https://cnc-online.net/en/

بعد از اینکه وارد سایت شدید، به بخش Register بروید و ثبت نام کنید.

bandicam
پس از وارد کردن اطلاعات، به ایمیل خود مراجعه کنید و لینکی که برای شما ارسال می شود را تایید کنید. ( ممکن است کمی زمان ببرد )
بعد از آن دوباره به سایت برگردید و حساب کاربری خود را در بازی بسازید.
پس از وارد کردن اطلاعات و تایید آن ها اکنون شما موفق به ساخت اکانت در جنرال شده اید. بعد از آن برای اینکه با این اکانت به محیط آنلاین جنرال وارد شوید باید نرم افزار Gentool را از لینک زیر دریافت و نصب کنید ( نصب آن خودکار صورت می گیرد )
لینک دانلود Gentool
بعد از نصب Gentool وارد بازی شوید، بخش Multiplayer سپس بخش Online، در آن قسمت کادر های لازم و تاریخ تولد را همانند تصویر زیر وارد کنید.
game
تمام! اکنون بروی Login کلیک کنید و شما باید بدون هیچ مشکلی وارد قسمت آنلاین جنرال شوید و با دوستانتان به بازی بپردازید. و اما چند نکته مهم
*این بازی قدیمی بوده پس انتظار بازیکنان آنلاین زیادی را نداشته باشید، بیشتر در ساعات عصر و شب به اوج خود می رسد، همچنین برای اینکه بفهمید چند نفر و یا چه کسانی اکنون آنلاین هستند به لینک زیر مراجعه کنید.
لینک: http://www.shatabrick.com/cco/zh/
*یادتون باشه بیشترین پلیرها در روم دو به دو هستند. و جایی جز روم دو به دو نرین برای روم زدن. و اینم بگم هاستی که استارت میخوره اسم روم پاک میشه یعنی شما هیچی نمی بینید در لابی.
*در حال حاضر تنها جایگزین مناسب برای گیم رنجر این راه است.

شایع ترین مشکلات هنگام ورود به بازی

مشکلات کانکنت شدن به بازی:
راه حل 1: اگر شما باندل Ultimate Collection را دریافت کردید، این فایل را برای از بین بردن مشکلات هنگام ورود و ریجستری دانلود کنید.
راه حل 2: یکی از کاربران خارجی بازی جنرال در انجمن کلی این بازی این پست را نوشته است. حتما از این پست بازدید کنید و سعی کنید تنظیمات بازی خود را تصاویری که در پست از تنظیم کنید.
راه حل 3: حتما C&C:Online Launcher را به فایروال خود بشناسونید. در اینترنت آموزش اینکار را سرچ کنید.
راه حل 4: اگر سرویس های Hamachi، Tunngle یا مشابه را برروی سیستم خود نصب کردید، سعی کنید این نرم فزار ها را پاک کنید و بعد سیستم رو ریستارت تا آی پی شما درست بشه.
راه حل 5a: [برای RA3] حمل و نقل پورت: اگر هنگام شروع یک بازی، اتصال شما قطع میشه و تایم اوت میخورید در قسمت Option پورت را تغییر دهید.

FirewallPortOverride = 16000
4.2 13 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

106 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها