آموزشآموزش آنلاین بازی کردن

آموزش آنلاین بازی کردن Among Us

ورژن 2020.9.9s با قابلیت آنلاین بازی کردن با دیگر بازیکنان

آموزش آنلاین بازی کردن

Among Us یکی از بازی های محبوب و جذاب چند وقت اخیر است که با سبک ساده و در عین حال سرگرم کننده خود توانسته در این دوران کرونا پلیر های بسیار زیادی را سرگرم کند. داستان بازی از این قرار است که شما به همراه دیگر همراهان خود در یک سفینه فضایی هستید و خود را برای سفر آماده می کنید، اما مواظب باشید! چرا که یک یا چند تن از خدمه، شیادانی هستند که قصد کشتن همه را دارند!

ورژن بازی در حال حاضر 2020.9.9s است که ما آن را برای شما دوستان قرار داده ایم، برای آنلاین بازی کردن آن نیاز به هیچ کرکی نیست، تنها کافیست که بازی را از لینک زیر دانلود و اجرا کنید، دقت کنید که باید در اکانت استیم خود لوگین باشید و حتما دقت کنید که نام بازی در حال حاضر شما Space War باشد.

دانلود بازی Among Us

به نظر میرسه که این بازی بر روی بعضی از اینترنت ها تحریم یا فیلتر شده است لذا در صورتی که هاستی مشاهده نمی کردید از وی پی ان استفاده کنید.

نرم افزار استیم را از پست زیر دریافت کنید و در آن برای خود اکانت بسازید.
دانلود نرم افزار Steam
توجه، اگر شما اکانت استیم از قبل دارید و بازی اورجینال خریداری کرده اید، برای جلوگیری از بن شدن اکانت خود اقدام به اجرای بازی در اکانت اصلی خود نکنید. خوشبختانه تا حالا شاهد این اتفاق نبودیم اما برای اطمینان حتما این کار را انجام بدید.


تصاویر بازی


سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • OS: Windows 7 SP1+
    • Processor: SSE2 instruction set support
    • Memory: 1 GB RAM
    • DirectX: Version 10
    • Storage: 250 MB available space
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها