Wargame: Red Dragon
اینبار سری WarGame قوی تر و بهتر از همیشه وارد می شود و این باز در وارگیم اژدها قرمز شما وارد یک درگیری بزرگ می شوید، نبرد سنگین نیرو های غرب با کشور های بلوک کمونیست.
شما همه تسلیحات نظامی 17 کشور را در اختیار دارید و نیرو هایی که می خواهید به میدان بفرستید را از میان 1450 واحد که به دقت از تقسیم بندی شده اند انتخاب می کنید، تانک ها، هواپیماها، هلی کوپترها، کشتی های جنگی جدید و واحدهای دزدی در جنگ های شدید با عمق تاکتیکی بی نظیر. برجسته کردن زمینه های گوناگون و فوق العاده واقع گرایانه، تسلط بر مناطق دریایی و بازنویسی تاریخ در یک درگیری بزرگ که به شدت بر روی جزئیات آن کار شده.
نظرات (۴۱)
فرق نسخه فیت گرل با با بقیه نسخه ها چیه؟
حداقل تست کنید قبل گذاشتن خرابع فایل
تا ۹۶ میره دانلود بعد ارور میدع
چرا بازی صدا نداره 😂💔
یعنی در کل خود بازی عالیه اما خب چرا صدا نداره
ببین فوق العاده خوبه. انقدر حال میده با جنگنده حمله میکنی به کشتی میزنی غرقش میکنی. راستی آقایون مود هم داره. من مود جنگ جهانی اول رو ریختم. اون دوست عزیزی که گفته بود مود ایران نداره چرا داره اینترنت که درست شد برو توی moddb بزن مود midlle wars تمامی کشور های خاورمیانه رو اضافه کرده. بشدت هم واقع گرایانه س
م ح تو نوب سگی دلیل نمیشه بازی بد باشه اتفاقا بهترین گیم تو سبک خودش بود و هست و خواهد بود همین الان هم گیم WARNO رو یه استودیو کوچیک از روی همین کپی کرده بعد به این گیم به این خفنی میگی خیلی بی معنیه؟ از یه گیم استراتژی نکنه استوری ردد میخوای؟ fking stupid