دانلود بازی Wargame: Red Dragon

ورژن v130278 + دی‌ال‌سی جدید Nation Pack Italy + فشرده شده FitGirl

۴۱
۱
دانلود بازی Wargame: Red Dragon
نام بازی: Wargame: Red Dragon
سازنده: Eugen Systems
ناشر: Focus Home Interactive
لذت تجربه نسخه اورجینال
دانلود و نصب آسان
دسترسی به مولتی‌پلیر
دریافت آخرین آپدیت‌ها
نصب راحت مدها
کدتخفیف شما: First-Order
خرید بازی Wargame: Red Dragon

درباره بازی

Wargame: Red Dragon

اینبار سری WarGame قوی تر و بهتر از همیشه وارد می شود و این باز در وارگیم اژدها قرمز شما وارد یک درگیری بزرگ می شوید، نبرد سنگین نیرو های غرب با کشور های بلوک کمونیست.

شما همه تسلیحات نظامی 17 کشور را در اختیار دارید و نیرو هایی که می خواهید به میدان بفرستید را از میان 1450 واحد که به دقت از تقسیم بندی شده اند انتخاب می کنید، تانک ها، هواپیماها، هلی کوپترها، کشتی های جنگی جدید و واحدهای دزدی در جنگ های شدید با عمق تاکتیکی بی نظیر. برجسته کردن زمینه های گوناگون و فوق العاده واقع گرایانه، تسلط بر مناطق دریایی و بازنویسی تاریخ در یک درگیری بزرگ که به شدت بر روی جزئیات آن کار شده.

امتیاز دهید
بدون امتیاز از 0 رأی
به اشتراک بگذارید

سیستم حداقلی

WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8

سیستم عامل:

AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ

پردازنده:

2048 MB RAM

رم:

256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON X1800 GTO/NVIDIA GEFORCE 7600 GT/INTEL HD 3000 OR HIGHER

گرافیک:

20 GB available space

فضای ذخیره سازی:

نظرات (۴۱)

  • فرق نسخه فیت گرل با با بقیه نسخه ها چیه؟

    این نظر مفید بود؟
  • حداقل تست کنید قبل گذاشتن خرابع فایل

    این نظر مفید بود؟
  • تا ۹۶ میره دانلود بعد ارور میدع

    این نظر مفید بود؟
  • چرا بازی صدا نداره 😂💔
    یعنی در کل خود بازی عالیه اما خب چرا صدا نداره

    این نظر مفید بود؟
  • ببین فوق العاده خوبه. انقدر حال میده با جنگنده حمله میکنی به کشتی میزنی غرقش میکنی. راستی آقایون مود هم داره. من مود جنگ جهانی اول رو ریختم. اون دوست عزیزی که گفته بود مود ایران نداره چرا داره اینترنت که درست شد برو توی moddb بزن مود midlle wars تمامی کشور های خاورمیانه رو اضافه کرده. بشدت هم واقع گرایانه س

    این نظر مفید بود؟
  • م ح تو نوب سگی دلیل نمیشه بازی بد باشه اتفاقا بهترین گیم تو سبک خودش بود و هست و خواهد بود همین الان هم گیم WARNO رو یه استودیو کوچیک از روی همین کپی کرده بعد به این گیم به این خفنی میگی خیلی بی معنیه؟ از یه گیم استراتژی نکنه استوری ردد میخوای؟ fking stupid

    این نظر مفید بود؟