RTSدانلود بازی

دانلود بازی War Leaders: Clash of Nations

درباره بازی

سبک بازی: real-time tactics
تاریخ انتشار بازی: October 21, 2008
سازنده: Enigma Software Productions
ناشر: Virgin Play
گیمرگیت: 3.3/5 | استیم: 6


معرفی بازی

War Leaders: Clash of Nations یک بازی جذاب به سبک نوبتی به همراه ریل تایم تاکتیک است که شباهت بسیاری به سری بازی های Total War دارد! این بازی توسط Enigma Software Productions توسعه و توسط Virgin Play منتشر شد، War Leaders: Clash of Nations در دوره ی جنگ جهانی دوم دنبال می شود، در حالت کمپین، بازیکن می تواند انتخاب کند که به عنوان یکی از هفت کشور درگیر جنگ به بازی بپردازد. این هفت کشور شامل: فرانکین روزولت (ایالات متحده آمریکا)، وینستون چرچیل (بریتانیا)، بنیتو موسولینی (فاشیست ایتالیا)، Hideki Tōjō (امپراتوری ژاپن)، چارلز دوگل (فرانسه) آدولف هیتلر (Deutsches Reich) و جوزف استالین (اتحاد جماهیر شوروی).

سه درجه سختی و تاریخی در بازی وجود دارد: کم، متوسط ​​و سخت. در سطح کم، بازیکن می تواند به جناح های دیگر درخواست اتحاد و یا اعلام جنگ کند این در حالیست که در سطوح متوسط ​​و سخت، اتحاد ها به شکل کاملا تاریخی (Axis/Allies) هستند و نمی توان آنها را تغییر داد. برای برنده شدن در بازی در سطح کم و آسان، بازیکن باید تمام کشورهای دیگر را شکست دهد یا 80 درصد از سرزمین های جهان را تحت سلطه قرار دهد. در سطح متوسط، لازم است تا سال 1950، تمام کشورهای دیگر را شکست دهد. اما در درجه سختی بالا، برای شکست دادن یک کشور بزرگ، شما باید شخصیت بزرگ آن کشور یا به عبارتی “رهبر جنگ” را که رهبر کشور است را بکشید و یا تمام سرزمین های کشور را تسخیر کنید.

جنگ ها می توانند در حالت کمپین و در حالت نبرد انجام شوند (درست شبیه به بازی های Total War). واحد هایی که هر “ارتش” را تشکیل می دهند بر اساس واحدهای ایجاد شده توسط بازیکن تشکیل شده اند. برای ساخت و تشکیل واحد ها، باید از ساختمان های مختلف موجود در بازی مانند سربازخانه، سربازخانه نیروهای نخبه، و کارخانه های هواپیما و تانک سازی نیرو های خودتان را ساخته و آماده نبرد کنید. بازیکن می تواند انتخاب کند که نبرد را رد کند و یا عاقبت این نبرد را بپذیرد.
پنج نتیجه برای هر نبرد وجود دارد: شکست اصلی، شکست جزئی، پیروزی کوچک، پیروزی بزرگ، و پیروزی قهرمانانه. در پیروزی قهرمانانه به ارتش پیروز یک امتیاز “قهرمان” داده می شود که رویحه و قدرت نیرو های بازیکن افزایش پیدا می کند.


تصاویر بازی


بخش دانلود

دانلود بازی دانلود War Leaders
پارت 1 | پارت 2 | پارت 3
هر پارت 4 گیگابایت
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی آخرین نسخه منتشر شده + شامل تمامی DLC و آپدیت های پیشین (آپدیت 1.3)
حجم 10.61GB

سیستم مورد نیاز

  • CPU: Pentium 4 2.4 GHz.
  • CPU SPEED: 2.4 GHz.
  • RAM: 1 GB.
  • OS: Windows 2000/Me/XP/Vista.
  • VIDEO CARD: 256 MB 3D graphics card (NVIDIA GeForce 7600+ / ATI Radeon X1600+)
  • TOTAL VIDEO RAM: 256 MB.
  • DIRECTX VERSION: DirectX 9.0c.
2.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

22 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها