RTTTBSدانلود بازی

دانلود بازی Rome: Total War

نسخه Gold + نسخه Alexander + ترینر

درباره بازی

نام بازی: Rome: Total War
سبک بازی: Real-time tactics, Turn-based strategy
تاریخ انتشار بازی: September 22, 2004
 سازنده: The Creative Assembly
ناشر: SEGA
نمره متا: 92 | استیم: –


معرفی بازی Rome: Total War

هنگامی که امپراتوری روم زیر فرمان شما قرار دارد، شمشیرتان را پایین نیاورید، زیرا بربر ها در راه اند! یکی دیگر از سری بازی های موفق و قدیمی Total War که همچنان جزو لیست بهترین ها است. 2 دی ال سی بزرگ الکساندر و حمله بربر ها که هر دو به دو داستان و سناریو جدید می پردازند و شما را در بخشی از تاریخ قرار می دهند نیز برای بازی عرضه شده اند. بازی به دو شکل کنترل وضعیت اقتصادی کشور، نظارت بر ارتش و اعمال سیاست ها مناسب است و شکل دیگر هم کنترل نبرد ها و هدایت نیرو هایتان است.

در کنارِ روم، در پی قدرتی بی همتا

با منتشر شدن سومین نسخه از سری بازی های Total War در سال ۲۰۰۴، تحول عظیمی در این سری شکل گرفت. بازی از نبرهای دوبعدی، به صحنه های زیبای سه بعدی کوچ کرده بود و تنوعی عظیم را در بخش گیم پلی و گرافیک به همراه داشت. در رابطه با بخش داستانی این سری بازی ها باید گفت که در واقع، سری بازی های Total War فاقد بخش داستانی، به آن صورتی که در بازی های دیگر شاهدش هستیم، هستند.

در سری Total War محتوای بخش تک نفره بر روی ماموریت ها، کشور گشایی و شکست دادن دشمنان و تصرف تمامی مناطق مورد نظر تاکید دارند و بیشتر از تعریف کردن یک داستان، تاکید بر رقابتی طاقت فرسا می کنند. رقابتی که در نسخه مربوط به روم، میان سه خاندان اصلی این امپراطوری به مقصود چیره شدن کامل بر اروپا و امپراطوری روم رخ داده است؛ خاندان Julii که در قسمت های شمالی امپراطوری با قوم ژرمن دست و پنجه نرم می کند، خاندان Bruti که همچنان در حال کشمکش با قدرت های باقی مانده در دولت-شهر های یونانی، در نواحی جنوب شرقی ست و خاندان Scipii که درگیر جنگی پایان ناپذیر با قوم کارتاژ، بزرگترین دشمن روم باستان است.

این سه خاندان که به طور کلی قدرت را در میان خودشان تقسیم کرده اند، گردانندگان اصلی قدرت در روم هستند؛ گردانندگانی که هریک به صورت پنهانی قصد براندازی دیگری و تصاحب قدرتش را دارند. به همین جهت در بخش تک نفره و در زمان انجام بازی، پیرو اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد، احتمال وقوع جنگ داخلی در میان این سه خاندان هم وجود دارد. خاندان هایی که اصلی ترین ارکان حکومتی کشور هستند و با اشتباهشان می توانند سلامت کل اپراطوری را به خطر بیاندازند.

پیش به سوی روم … 

و اما مهمترین بخش این بازی، سیستم خلاقانه و بی نظیر گیم پلی که به واسطه ترکیب کردن دو زیر-سبک بسیار پر طرفدار، توانسته به یکی از زیبا ترین فرمول های سبک استراتژی برسد. سازندگان سری Total War در قدم اول، یک بازی استراتژیک نوبتی ساخته اند. بازی بزرگی که یک نقشه وسیع و البته سه بعدی را در اختیارتان می گذارد، نقشه ای که نشان دهنده نواحی تحت سلطه شما، دشمنان و دیگر خاندان هاست و این مناطق را با تمامی جزئیات به تصویر می کشد. از شهرها و روستاها گرفته، تا کوه ها و جنگل ها و رودخانه ها. و این در حالی است که شما باید در این نقشه پرجزییات و زیبا، به کسب قدرت، پیشرفت و نبرد بپردازید.

همچنین ببینید: بازی Total War: Rome Remastered معرفی و ماه آینده منتشر خواهد شد!


تصاویر بازی


دانلود بازی Rome: Total War

دانلود بازی

دانلود بازی Rome: Total War نسخه Gold

دانلود بازی Rome: Total War نسخه Alexander

آپدیت ها

ندارد

ترینر دانلود ترینر Rome: Total War
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

آخرین نسخه منتشر شده + تمامی‌محتویات اضافه بازی (DLC)

حجم 2.1 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

:Minimum

    • OS: Windows® XP SP2/Windows Vista SP1/Windows 7
    • Processor: Pentium III 1.0GHz or Athlon 1.0GHz processor or higher
    • Memory: 256MB
    • Graphics: 256MB، 512، 1Gig NVIDIA GeForce 7600/Radeon HD2400
    • DirectX®: DirectX® 9.0c
    • Hard Drive: 2.9GB
    • Sound: Sound card
4.4 15 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

84 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها