RTSدانلود بازی

دانلود بازی R.U.S.E

نسخه اصلاح شده جایگزین شد

درباره بازی

نام بازی: R.U.S.E
سبک بازی: Real-time strategy
تاریخ انتشار بازی: September 7, 2010
سازنده: Eugen Systems
ناشر: Ubisoft
نمره متا: 76 | استیم: –


معرفی بازی R.U.S.E

این بازی در جریان جنگ جهانی دوم قرار دارد و در اواخر سال 1944 بر روی تهاجم آلمان نازی متمرکز است این مبارزات شامل بسیاری از حوادث تاریخی و حقیقی است. دشمنان خود را فریب دهید و نتیجه جنگ را تغییر دهید! با این حال، نتیجه جنگ در بازی نیز به شدت به این بستگی دارد که چگونه یک بازیکن اقتصاد خود را مدیریت می کند و از واحد هایش چگونه استفاده می کند. در دسامبر 2015 کمپانی Ubisoft به دلیل انقضای مجوز، بازی از Steam حذف شد.

واحد ها ( Units )

در R.U.S.E نیرو ها از طریق موس فرمان داده می شوند، در صورتی که سلاح و مهمات لازم برای حمله وجود داشته باشد وقتی دستور حمله صادر می شود یکسری نشان می آید که شامل میزان موفقیت در نابودی هدف مورد نظر است که می تواند به این شکل باشد: بسیار آسان، آسان، متعادل، خطر یا خطر بالا.

اگر خطر بیاید به این معنی است که هدف بسیار خطرناک است و واحد ها ممکن است زمانی که دستور دادید این کار را انجام ندهند. واحدهای انتقالی مجروح با یک علامت (!) بالای واحد برگردانده می شوند. واحد هایی که قادر به برقراری ارتباط نیستند، زمانی که احساس خطر کنند به طور خودکار باز می گردند. گاهی اوقات یک واحد ممکن است نتواند عقب نشینی کند که این بخاطر شوکه وارد شده به آنها است، برخی از نیرو ها را می توان برای دفاع یا حمله ارتقا داد و این ارتقا ها نیاز به هزینه دارد.

هواپیما ( Aircraft )

بازیکنی که بتواند آسمان را کنترل کند، نبرد را کنترل کرده است.
هواپیماها سریع هستند و می توانند در سراسر نقشه بدون هیچ گونه مانع زمینی پرواز کنند . آنها از طریق فرودگاه تولید می شوند. هواپیما ها دارای مهمات محدودی هستند و باید به فرودگاه برگردند و مجددا بارگیری شوند تا دوباره حمله کنند. هواپیما شامل شناسایی، مبارزان(fighters)، جنگنده های بمب افکن و بمب افکن ها است. تفنگداران پیاده نظام (Paratroopers) میتوانند توسط هواپیما ها در پشت خطوط دشمن فرود بیایند، تفنگداران در حین فرود هیچگونه توانایی دفاع ندارند. برخی از هواپیما های شناسایی می توانند با یک اسلحه سبک از آنها محافظت کنند اما قادر به مبارزه با اکثر هواپیما هایی که به آن ها حمله می کنند نیست.

ساختمان ها (Buildings)

دو نوع ساختمان در R.U.S.E وجود دارد: سازه های دفاع و ساختمان های تولیدی.
ساختارهای دفاع را می توان برای دفاع در برابر واحدهای دشمن استفاده کرد. هر جناح دارای مجموعه ای از ساختار های منحصر به فرد است که می تواند در برابر انواع خاصی از واحدها دفاع کند. این ساختمان ها نمی توانند توسط دشمن گرفته شوند.

ساختمان های تولیدی واحدهایا تأسیسات را تولید می کنند و شامل ستاد، ستاد مرکزی، ساختمان اداری، تأسیسات انبار، سربازخانه، پایگاه زرهی، توپخانه و پایگاه ضد هوایی، پایگاه ضد تانک، پایگاه نمونه اولیه و فرودگاه است. واحد ها بر اساس هزینه، زره، و قدرت شلیک بر اساس جناحی که شما انتخاب می کنید متفاوت است.

جبهه ها (Factions)

در این مبارزه ایالات متحده تنها جناح قابل بازی در ماموریت های آن است (گرچه واحدهای جناح های دیگر تحت کنترل بازیکن در چندین ماموریت قرار می گیرند)، اما جناح های دیگر در این بازی حضور دارند و می توانند در حالت نبرد به صورت آنلاین و آفلاین استفاده شوند . جناح ها شامل بریتانیا، ایالات متحده، آلمان نازی، پادشاهی ایتالیا، نیروهای فرانسوی و اتحاد جماهیر شوروی است. در 16 فوریه 2011، صفحه رسمی RUSE اعلام کرد که یک جناح جدید ژاپن منتشر خواهد شد.

هر یک دارای نقاط ضعف و قدرت منحصر به فردی هستند که میتواند یک بازی پویایی را به ارمغان بیاورد. به عنوان مثال، ایالات متحده به واحدهای سریع و نیروی هوایی وابسته است، در حالی که آلمانی ها بر تانک های قدرتمند و سنگین (مانندTiger و King Tiger) تکیه می کند. جناح جدید، ژاپن، کاملا متفاوت از سایر کشورهای جهان است. به عنوان مثال، این تنها کشوری است که اسلحه های ضد هوایی را پنهان نمی کند. توپخانه پیشرفته ای دارد، اما بر خلاف سایر کشورها (ایالات متحده آمریکا، آلمان، اتحاد جماهیر شوروی) HA-TO مانند دیگر توپ ها نیست. علاوه بر سلاح های هسته ای، این قدرتمند ترین تفنگ توپ در این بازی است که دو شات به طور کلی برای تخریب اکثر ساختمان ها کافی است.


تصاویر بازی


دانلود بازی R.U.S.E

دانلود بازی

دانلود بازی R.U.S.E

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3

 

آپدیت ها

آپدیتی منتشر نشده.

 

پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی آخرین نسخه منتشر شده 
حجم 4.3 گیگابایت
پسورد فایل strategicclub.ir

سیستم مورد نیاز

:Minimum

    • OS: Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 2) / Windows 7
    • Processor: 2.8GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64 3000+ or higher
    • Memory: 1GB for XP / 2GB for Vista and Win7
    • Graphics: 128MB DirectX 9.0c-compliant video card (ATI Radeon X1000/GeForce 6 series or better)
    • DirectX®: 9.0c
    • Hard Drive: 4GB or more

:Recommended

    • OS: Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 2) / Windows 7
    • Processor: 3.5GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 3500+ or higher
    • Memory: 2GB (XP / Vista / Win7)
    • Graphics: 256MB DirectX 9.0c-compliant video card (ATI Radeon X1900 series / GeForce 7800 or better)
    • DirectX®: 9.0c
    • Hard Drive: 4GB or more
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

29 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها