RTSدانلود بازی

دانلود بازی Company of Heroes 2

نسخه Master Collection

درباره بازی

نام بازی: Company of Heroes 2
سبک بازی: Strategy
تاریخ انتشار بازی:  25Jun, 2013
سازنده: Relic Entertainment
ناشر: SEGA
نمره متا: 80 | استیم: 7


معرفی بازی Company of Heroes 2

در نسخه ۲ سری زیبای *کمپانی قهرمانان* شما با یک موتور گرافیکی عالی و دقیق سر کار دارید که می توان گفت در میان رقبایش از گرافیک عالی برخورد دار است و هیچ بازی به سبک جنگ جهانی نتوانسته به همچین گرافیکی دست یابد! در این سری شما به قلب شوروی می روید، زمانی که آلمان در حال پیشروی بودن و تا استالینگراد رسیده بودن، اما با این حال سرابازن سرخ موفق شدند بر آلمان ها غلبه کنند و در نبرد استالینگراد پیروز شوند! و می توان گفت شروع پیروزی های پی در پی برای ارتش سرخ بود، موتور سرما و یخ زدگی در محیط های برفی بازی خیره کننده است و سازندگان با دقت بر روی تمامی جزئیات کار کرده اند. اگر از علاقه مندان به بازی های سبک جنگ جهانی هستید، پس این همان چیزی است که شما دنبالش هستید!

یک قدم هم عقب نشینی نکردیم!

از زمانی که شخصیت های وارد روند داستانی بازی های استراتژی شدند، هنوز بازی را در این سبک ندیده ایم که داستانش و سرنوشت شخصیت هایش تاثیر به سزایی در ذهن بازیباز ایجاد کند. اما Company of Heroes 2 با ارائه ی یک داستان ساده و زیبا به راحتی توانست به هدفش در عرضه ی این بخش، برسد.

شما در نقش یکی از فرماندهان ارتش سرخ شوروی به نام لو آبرامویچ ایزاکوویچ ( Lev Abramovich Isakovich) هستید. در شبی مملو از سکوت از در کلبه ای کوچک لو آبراموویچ را بازجویی می کنند. لهجه ی روسی او ممکن است شما را به این فکر بیاندازد که او اسیر آلمان ها شده اما نه، لوگوی کومونیست بر کلاه بازپرس سوالات بسیاری را برای شما به وجود می آورد. جالب این جاست که بازپرس همش از افتخارات آبراموویچ صحبت می کند اما به ارتکاب کدام گناه از او بازجویی می شود؟

وقتی آبراموویچ خاطرات را از سپتامبر 1942 شروع به تعریف می کند، فلش بک ها تمام گیم پلی بازی را تشکیل می دهند. از سایر جذابیت های بازی بگذریم، بیشتر شناختن آبراموویچ عامل قابل ذکری در ایجاد انگیزه جهت به اتمام رساندن بازی است. در حین بازی هم سینماتیک های بسیار زیبا روند داستانی بازی در خاطرات فرمانده ایزاکوویچ را جذاب تر می کند.

CoH 2 تمام تمرکزش را بر گذشته ی ایزاکوویچ نگذاشته و همواره به چهره ی کثیف جنگ هم طعنه می اندازد. ناچاری های سربازان و آوارگی مردم همواره در سینماتیک های بازی و محیط ها نمایان هستند. حتی این چهره تا جایی کثیف است که در مرحله ی اول می بینیم ایزاکوویچ آن فرد خموده ی حال نیست که در سال 1942، حتی به سرباز آلمانی که خودش را تسلیم شوروی ها کرد، رحم نکرد و چندین گلوله ی ناقابل به بدن آن سرباز بی اراده هدیه می دهد. یا دعوای سربازان بر سر آذوغه! به علاوه منوی آغاز بازی هم اثباتی بر نمایش چهره ی کثیف جنگ است.

پس Company of Heroes 2 فقط نمایش جنگ شوروی و آلمان در جبهه ی شرق نیست؛ در خاطرات ایزاکوویچ هم خلاصه نمی شود بلکه همواره به جزئیات این جنگ تاریخی هم پرداخته است.


تصاویر بازی


دانلود بازی Company of Heroes 2

دانلود بازی

دانلود بازی Company of Heroes 2

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3 | پارت 4 | پارت 5

آپدیت ها

ندارد

ترینر دانلود ترینر Company of Heroes 2
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی

نسخه Master Collection + فشرده شده FitGirl + تمامی‌محتویات اضافه بازی (Update+DLC)

حجم 17 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

:Minimum

      • OS: Windows® XP or Vista
      • Processor: 2.0 Ghz Intel Pentium IV or equivalent or AMD Athlon XP or equivalent
      • Memory: 512 MB RAM
      • Graphics: DirectX 9.0c compatible 64MB video card with Pixel Shader 1.1 support or equivalent and latest manufacturer drivers
      • Hard Drive: 9 GB of uncompressed free hard drive space (We recommend having 1 gigabyte of free space after installation)
      • Sound: DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card

:Recommended

    • OS: Windows® XP or Vista
    • Processor: 3.0 Ghz Intel Pentium IV or equivalent
    • Memory: 1 GB RAM
    • Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6800 series or better
 
4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

20 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها