Company of Heroes 2
در نسخه ۲ سری زیبای *کمپانی قهرمانان* شما با یک موتور گرافیکی عالی و دقیق سر کار دارید که می توان گفت در میان رقبایش از گرافیک عالی برخورد دار است و هیچ بازی به سبک جنگ جهانی نتوانسته به همچین گرافیکی دست یابد! در این سری شما به قلب شوروی می روید، زمانی که آلمان در حال پیشروی بودن و تا استالینگراد رسیده بودن، اما با این حال سرابازن سرخ موفق شدند بر آلمان ها غلبه کنند و در نبرد استالینگراد پیروز شوند! و می توان گفت شروع پیروزی های پی در پی برای ارتش سرخ بود، موتور سرما و یخ زدگی در محیط های برفی بازی خیره کننده است و سازندگان با دقت بر روی تمامی جزئیات کار کرده اند. اگر از علاقه مندان به بازی های سبک جنگ جهانی هستید، پس این همان چیزی است که شما دنبالش هستید!
یک قدم هم عقب نشینی نکردیم!
از زمانی که شخصیت های وارد روند داستانی بازی های استراتژی شدند، هنوز بازی را در این سبک ندیده ایم که داستانش و سرنوشت شخصیت هایش تاثیر به سزایی در ذهن بازیباز ایجاد کند. اما Company of Heroes 2 با ارائه ی یک داستان ساده و زیبا به راحتی توانست به هدفش در عرضه ی این بخش، برسد.
شما در نقش یکی از فرماندهان ارتش سرخ شوروی به نام لو آبرامویچ ایزاکوویچ ( Lev Abramovich Isakovich) هستید. در شبی مملو از سکوت از در کلبه ای کوچک لو آبراموویچ را بازجویی می کنند. لهجه ی روسی او ممکن است شما را به این فکر بیاندازد که او اسیر آلمان ها شده اما نه، لوگوی کومونیست بر کلاه بازپرس سوالات بسیاری را برای شما به وجود می آورد. جالب این جاست که بازپرس همش از افتخارات آبراموویچ صحبت می کند اما به ارتکاب کدام گناه از او بازجویی می شود؟
وقتی آبراموویچ خاطرات را از سپتامبر 1942 شروع به تعریف می کند، فلش بک ها تمام گیم پلی بازی را تشکیل می دهند. از سایر جذابیت های بازی بگذریم، بیشتر شناختن آبراموویچ عامل قابل ذکری در ایجاد انگیزه جهت به اتمام رساندن بازی است. در حین بازی هم سینماتیک های بسیار زیبا روند داستانی بازی در خاطرات فرمانده ایزاکوویچ را جذاب تر می کند.
CoH 2 تمام تمرکزش را بر گذشته ی ایزاکوویچ نگذاشته و همواره به چهره ی کثیف جنگ هم طعنه می اندازد. ناچاری های سربازان و آوارگی مردم همواره در سینماتیک های بازی و محیط ها نمایان هستند. حتی این چهره تا جایی کثیف است که در مرحله ی اول می بینیم ایزاکوویچ آن فرد خموده ی حال نیست که در سال 1942، حتی به سرباز آلمانی که خودش را تسلیم شوروی ها کرد، رحم نکرد و چندین گلوله ی ناقابل به بدن آن سرباز بی اراده هدیه می دهد. یا دعوای سربازان بر سر آذوغه! به علاوه منوی آغاز بازی هم اثباتی بر نمایش چهره ی کثیف جنگ است.
پس Company of Heroes 2 فقط نمایش جنگ شوروی و آلمان در جبهه ی شرق نیست؛ در خاطرات ایزاکوویچ هم خلاصه نمی شود بلکه همواره به جزئیات این جنگ تاریخی هم پرداخته است.
نظرات (۴۰)
کسی میدونه ارور splat bug بابد چیکار کنم بازی لانچ مخام کنم میده نمیدونم واسه چیه
سلام دوستان کماندر هارو تو نسخه کرک نمیشه استفاده کرد؟
خیلی وضعیت جالبی نیست بدون ابلیتی ها….
سلام وقتی میخام فرمانده یا اسکین برای تانک یا ماشین انتخاب کنم تو شروع مچ نمیارشون ممنون میشم کمک کنید یا از اینجا هم دانلود کردم
سلام دوسته من ویندوز ۱۱عه و این گیم رو دانلود و نصب کرده ولی موقع باز کردن گیم تو لودینگ که نوشته Company of Heros 2 گیر میکنه و صدای باز شدن منو میاد ولی تو همون صحفه لودینگ اولیه گیر میکه و اروری هم نمیده منم گیم رو زدم ولی مشکلی نداشه میخوام دوستمم بزنه باهم پلی بدیم لطفا کمک کنید
ببخشید کرک آنلاینشو قرار نمیدین؟
سلام ببخشید این بازی واقعا ۳۳ گیگ جا میخواهد یا نه چون تو ستاپ نوشته ۳۳ گیگ که من کلا ۲۰ گیگ جا دارم البته به همین خاطر من هنوز نصبش نکردم